اخذ پاسپورت کانادا

اخذ پاسپورت کانادا به دلیل برخوداری کشور کانادا از حقوق شهروندی جامع و کامل و اجرای کامل این قوانین در سطح جامعه،  بسیاری از افراد از کشورهای گوناگون در طلب دریافت پاسپورت کانادا هستند. پارامتر دیگری که باعت تمایل افراد به اخذ پاسپورت کانادا می‌گردد، اعتبار و قدرت پاسپورت کانادا در دنیا می‌باشد. بر طبق رنکینگ بین‌المللی پاسپورت کشورها، پاسپورت کانادا در جایگاه چهارم این رده‌بندی قرار دارد. و این بدان معناست که افراد با اخذ پاسپورت کانادا و تبدیل شدن به شهروند کانادایی و دریافت اقامت کانادا می‌توانند بدون محدودیت و نیاز به اخذ ویزا به 183 کشور دنیا…
نام و نام خانوادگی *
این فیلد را پر کنید
شماره موبایل *
این فیلد را پر کنید
  1. هلدینگ رسام
  2. وبلاگ
  3. اخذ پاسپورت کانادا

اخذ پاسپورت کانادا

به دلیل برخوداری کشور کانادا از حقوق شهروندی جامع و کامل و اجرای کامل این قوانین در سطح جامعه،  بسیاری از افراد از کشورهای گوناگون در طلب دریافت پاسپورت کانادا هستند. پارامتر دیگری که باعت تمایل افراد به اخذ پاسپورت کانادا می‌گردد، اعتبار و قدرت پاسپورت کانادا در دنیا می‌باشد. بر طبق رنکینگ بین‌المللی پاسپورت کشورها، پاسپورت کانادا در جایگاه چهارم این رده‌بندی قرار دارد. و این بدان معناست که افراد با اخذ پاسپورت کانادا و تبدیل شدن به شهروند کانادایی و دریافت اقامت کانادا می‌توانند بدون محدودیت و نیاز به اخذ ویزا به 183 کشور دنیا سفر داشته باشند.

اخذ پاسپورت کانادا

شرط اخذ پاسپورت کانادا:

ذکر این نکته مهم است تنها افرادی که دارای تابعیت کانادا می‌باشند، می‌توانند برای دریافت پاسپورت کانادا اقدام نمایند. پس در نظر داشته باشید برای دریافت پاسپورت کانادا حتماً باید تابعیت کشور کانادا را داشته باشید. همچنین به دلیل اینکه دو زبان انگلیسی و فرانسه، زبان رسمی کانادا می‌باشند. افراد برای دریافت پاسپورت کانادا حتماً باید به یکی از دو زبان انگلیسی یا فرانسه تسلط داشته باشد.

روش‌های اخذ پاسپورت کانادا:

  • اخذ پاسپورت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری
  • اخذ پاسپورت کانادا از طریق تحصیل
  • اخذ پاسپورت کانادا ار طریق کار
  • اخذ پاسپورت کانادا از طریق ازدواج
  • اخذ پاسپورت کانادا ازطریق تولد
  • اخذ پاسپورت کانادا از طریق پناهندگی

اخذ پاسپورت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری:

یکی از روش‌های دریافت پاسپورت کانادا سرمایه‌گذاری در این کشور می‌باشد، سالانه افراد زیادی به قصد دریافت پاسپورت کانادا اقدام به سرمایه‌گذاری و راه‌انداری کسب و کار در این کشور می‌کنند. البته در نظر داشته باشید قوانین سرمایه‌گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا تابع شرایط خاصی می‌باشد.

اخذ پاسپورت کانادا
اخذ پاسپورت کانادا

اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل:

نکته مهمی که در اخذ اقامت کانادا از راه تحصیل وجود دارد این است که  شما نمی‌توانید از طریق تحصیل در کشوری اقامت آن کشور را بدست آورید و این قانون در مورد کانادا نیز صدق می‌کند. شما می‌توانید از راه تحصیل برای ورود به کانادا و در نتیجه دریافت اقامت این کشور اقدام نمایید.

اخذ پاسپورت کانادا از طریق کار:

اخذ پاسپورت کانادا از طریق کار یکی ازروش‌های محبوب مهاجرت به کانادا می‌باشد. در این روش متقاضی باید از شرایط خاصی برخوردار باشد که این شرایط به تحصیلات، سن، پشتوانه مالی و همچنین سابقه کاری متقاضی بستگی دارد.

اخذ پاسپورت کانادا از طریق ازدواج:

روش ازدواج با یک شهروند کانادایی مورد علاقه و استقبال افراد بسیاری می باشد که قصد مهاجرت به کانادا را دارند. ولی در ابتدا باید به قواعد حقوقی ازدواج در کانادا آشنایی کامل داشته باشید و سپس دراین باره تصمیم‌گیری نمایید. در نظر داشته باشید ازدواج‌های سوری و غیر واقعی درکانادا برای گرفتن پاسپورت، غیر قانونی و جرم محسوب می‌گردد و ممکن است نتیجه عکس و منفی برای افراد داشته باشد.  

اخذ پاسپورت کانادا از طریق تولد:

برای بدست آوردن پاسپورت کانادا از روش تولد، دو قاعده وجود دارد.

  1. قاعده خون: در صورتیکه فرزند متولد شده بدون در نظر گرفتن محل تولد، تابعیت و اصالت خود را مستقیما از پدر و مادرش دریافت نماید
  1. قاعده خاک: بر طبق قوانین کشور کانادا افراد خاجی در صورت به دنیا آوردن فرزند در خاک کانادا، می‌توانند برای فرزند خود پاسپورت کانادا درخواست کنند.

اخذ پاسپورت کانادا از طریق پناهندگی:

در ابتدا ذکر می‌گردد که هلدینگ رسام هیچگونه خدماتی در زمینه گرفتن پاسپورت کانادا از طریق پناهنگی انجام نمی‌دهد. روش پناهندگی یک روش غیر قانونی و خطرناک می‌باشد که ممکن است در این روش جان و مال افراد به خطر بیفتد.

البته با توجه به قوانین و مقرراتی که در کشور کانادا وجود دارد به افرادی که شرایط لازم برای دریافت پاسپورت را ندارند، پاسپورت کانادا اعطا نمی گردد. مانند:

  • افرادی که در کشورهای دیگر یا در کانادا جرمی مرتکب شده‌اند.
  • افرادی که در کشورهای دیگر  یا کانادا سابقه حبس یا محاکمه حقوقی دارند.
  • افرادی که در کشورهای دیگر یا کانادا سابقه کیفری دارند.

همانطور که ذکر گردید پاسپورت کانادا از راه‌های گوناکونی قابل دستیابی می‌باشد. اما در نهایت افراد باید از اطلاعات و آگاهی‍های لازم و کافی، در این زمینه برخوردار باشند تا بتوانند تمامی مدارک مورد نیاز را تهیه و جمع‌آوری نموده و به سفارت کانادا تحویل دهند. در این راه افرادی که فاقد تجربه لازم هستند ممکن است با مشکلات عمده ای مواجه شوند. استفاده از وکیل مهاجرت و بکارگیری مشاوره‌های ایشان در این مسیر می‌تواند کمک شایانی به شما در زمینه اخد پاسپورت کانادا داشته باشد. هلدینگ رسام با داشتن سابقه‌ای درخشان در زمینه امور مهاجرت و با  همکاری وکلا و مشاورین توانمند و صادق، می‌تواند کلیه اطلاعات و شرایط لازم در خصوص اخذ پاسپورت کانادا را تا حصول نتیجه دلخواه در اختیار شما قرار دهد.

به این مطلب امتیاز دهید.
[کل: 0 میانگین: 0]

تماس و مشاوره رایگان

فرم مشاوره رایگان مهاجرت

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

آخرین مقالات وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

× مشاوره آنلاین