اقامت فرانسه از راه خرید ملک

اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک می‌تواند گزینه‌ای عالی برای افرادی باشد که به دنبال استانداردهای زندگی مدرن و عالی از طریق مهاجرت به فرانسه هستند. افرادی که علاقه‌مند به مهاجرت به فرانسه برای بازنشستگی، کار یا صرفاً برای لذت بردن از سبک زندگی فرانسوی می‌باشند، احتمالاً به خرید ملک برای زندگی یا سرمایه‌گذاری فکر کرده‌اند. مقصد انتخابی آن‌ها پاریس، مارسی، لیون یا هر شهر دیگر فرانسه باشد، گزینه‌های زیادی از ویلاهای بزرگ گرفته تا آپارتمان‌های کوچک پیدا خواهند کرد. کارشناسان هلدینگ رسام در این مقاله مطالب مفید و کاربردی جهت اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک را به شما ارائه می‌دهند.

نام و نام خانوادگی *
این فیلد را پر کنید
شماره موبایل *
این فیلد را پر کنید
  1. هلدینگ رسام
  2. وبلاگ
  3. اقامت فرانسه از راه خرید ملک

خرید ملک در فرانسه

بخش املاک و مستغلات در فرانسه کاملاً توسعه‌یافته است. این بخش فرصت‌های زیادی را از نظر املاک به افراد علاقه‌مند به مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک ارائه می‌دهد. خرید ملک در فرانسه برای یک فرد خارجی فرآیند پیچیده‌ای نیست. با این حال، شهروندان غیر اتحادیه اروپا، باید به مقررات و سیاست‌های ویزا و دریافت اقامت توجه نمایند. در اینجا چند قانون وجود دارد که باید هنگام خرید ملک در فرانسه به آن‌ها توجه نمایید:

1- بهتر است قبل از هر نوع توصیه‌ای، از یک مشاور املاک راهنمایی دریافت کنید و بودجه خود را مشخص نمایید.

2- شما باید املاک و مستغلات را دقیق بررسی نمایید و در این مورد با مشاوران صحبت کنید.

3- درخواست یک قرارداد مقدماتی (compromise de vente) کنید و اجازه دهید یک وکیل فرانسوی قبل از امضا، آن را تأیید نماید.

4- کلیه اسناد و مدارک باید قبل از قرارداد خرید نهایی، محضری باشد.

خرید ملک با واریز پنج تا ده درصد قیمت ملک به حساب بانکی فروشنده شروع می‌شود. این مبلغ معمولاً هنگام ملاقات فروشنده و خریدار در دفتر اسناد رسمی، پرداخت می‌گردد. شما می‌توانید درخواست نمایید که به یک وکیل در فرانسه وکالت دهید تا تمام تشریفات مربوط به خرید ملک را انجام دهد.

اقامت فرانسه با خرید ملک

اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

طبق آمار، حدود 64 درصد از ساکنان فرانسه، صاحب خانه هستند. این موضوع به طور بالقوه نشان می‌دهد که بازار گسترده‌ای برای مهاجران و سرمایه‌گذاران خارجی وجود دارد. همچنین  بسیاری از افراد غیرمقیم از این فرصت برای اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک استفاده کرده‌اند.

به طور کلی، افرادی که تصمیم به مهاجرت به فرانسه دارند، می‌توانند به پنج روش شامل: تولد، ازدواج، کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری برای دریافت ویزا و اقامت فرانسه اقدام نمایند. مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک زیر مجموعه مهاجرت به فرانسه به روش سرمایه‌گذاری می‌باشد. اتباع خارجی اجازه دارند در فرانسه خانه بخرند، ولی با خرید ملک به آن‌ها مستقیماً مجوز اقامت فرانسه اعطا نمی‌شود. همچنین، اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک بسیار ساده‌تر و سریع‌تر از روش‌های دیگر انجام می‌گردد. 

برخلاف برخی دیگر از کشورهای اروپایی، فرانسه “ویزای طلایی” یا طرح سرمایه‌گذاری دیگری برای خرید ملک ندارد. این بدان معنا است که اگرچه محدودیتی برای خرید ملک توسط خارجی‌ها وجود ندارد، اما شما باید مانند هر شهروند غیر اتحادیه اروپا، برای دریافت ویزای اقامت در فرانسه و در صورت تمایل، برای اقامت دائم درخواست دهید. به همین دلیل به متقاضیان مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک توصیه می‌شود که با افراد آشنا به امور املاک و مستغلات مشورت نمایند تا راحت‌تر و با اطمینان بیشتر فرآیند خرید را انجام دهند. کارشناسان با تجربه هلدینگ رسام می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

جهت دریافت اقامت فرانسه از طریق خرید ملک، بررسی شرایط اشخاص واجد شرایط، الزامی می باشد. اشخاص غیر فرانسوی، بدون داشتن اقامت، نیز می توانند در فرانسه ملک خریداری نمایند. جهت این امر هم می توان با اخذ یک ویزای توریستی فرانسه  وارد کشور فرانسه شد و پروسه خرید ملک را انجام داد و یا از طریق وکیل، بدون حضور فیزیکی در فرانسه پروسه خرید ملک را انجام داد. اشخاص جهت خرید ملک در فرانسه باید به سن قانونی 18 سال رسیده باشند.

از نظر ارزش ملک محدودیتی وجود ندارد. البته قیمت املاک در فرانسه با توجه به موقعیت ملک به صورت میانگین از حدود 50 هزار یورو تا 400 هزار یورو و بالاتر متغیر می باشد. شما این امکان را دارید تا با خرید ملکی با ارزش حداقل 50 هزار یورو در فرانسه، بدون نیاز به حضور در کشور فرانسه، بدون نیاز به اخذ ویزای توریستی شینگن و بدون نیاز به سابقه سفر، از کارت اقامت فرانسه به همراه خانواده برخوردار شده، به سایر کشورهای حوزه شنگن سفر نموده و در صورت تمایل به اجاره ملک خود در فرانسه، کسب درآمد ارزی نمایید.

مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک

فرانسه  به عنوان یکی از بزرگترین و قدرتمندترین کشورهای اتحادیه اروپا از نظر اقتصادی، نظامی و تولید ناخالص داخلی می باشد. فرانسه پنجمین اقتصاد قدرتمند در جهان می باشد. قسمت عمده این اقتصاد پویا مربوط به صنعت گردشگری در فرانسه می باشد. سالیانه بیش از 90 میلیون گردشگر از فرانسه دیدن می کنند، در حالی که جمعیت کشور فرانسه حدود 67 میلیون نفر می باشد. موقعیت جغرافیایی فرانسه غرب قاره اروپا می باشد. به دلیل تمامی نکات بیان شده و زیبایی منحصر به فرد فرانسه، این کشور همواره جز مقاصد محبوب جهت مهاجرت بوده است.

اخذ ویزای فرانسه با خرید در این کشور

مدارک لازم برای اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

از شهروندان غیر اتحادیه اروپا برای اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک علاوه بر مدارک لازم برای دریافت VLS-TS که ویزای طولانی‌مدت فرانسه است، مدارک زیر نیز درخواست می‌شود:

1- گواهی ملک یا محل اقامت خریداری‌شده در فرانسه

2- رونوشت سند ازدواج در صورت وجود

3- صورت‌حساب‌های بانکی در 6 ماه گذشته

4- بیمه درمانی با پوشش بین‌المللی

مدارک لازم برای خرید ملک در فرانسه

جستجوی ملک جهت اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

اولین مرحله در اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک پیدا کردن یک خانه مناسب می‌باشد. برای خرید ملک در فرانسه افراد می‌توانند به صورت آنلاین، در روزنامه‌ها و مجلات املاک، مراجعه به مشاور املاک یا حتی از طریق یک حراج عمومی اقدام نمایند. همچنین متقاضیان مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک ممکن است بتوانند مشاور مسکنی را پیدا نمایند که بتواند به زبان انگلیسی صحبت کند. در ادامه این بخش، هلدینگ رسام دو مورد از روش‌های جستجوی ملک در فرانسه را برای شما شرح می‌دهد.

آژانس‌ها و کارگزاران املاک

متقاضیان اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک برای خرید ملک افراد می‌توانند از آژانس‌ها و کارگزاران املاک کمک بگیرند. استفاده از یک مشاور املاک (un agent immobilier)  برای یافتن ملک در فرانسه، به‌خصوص در مناطق دورافتاده‌تر یا اگر زبان را به‌خوبی نمی‌دانید، نسبتاً معمول است.

در استان‌هایی که خانه‌ها بزرگ‌تر هستند و یافتن خانه دشوار است، کار با یک نماینده، تنها راه واقعی برای اطمینان از بررسی همه گزینه‌های موجود می‌باشد. اگر متقاضیان اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک تصمیم دارند با یک نماینده کار کنند، برخی از مشهورترین آن‌ها در فرانسه عبارتند از:

1- Leggett Immobilier

2- SMJ Immobilier

3- Lomagne Immobilier

4- خواص گاسکونی

وب‌سایت‌های املاک در فرانسه

اگر متقاضیان اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک قصد دارند خانه خود را بدون نماینده پیدا کنند، اولین گزینه آن‌ها احتمالاً وب سایت‌ها یا پورتال‌های املاک و مستغلات خواهد بود. انتخاب این مسیر می‌تواند از لحاظ مالی فشار زیادی برای افراد داشته باشد. همچنین فهرست‌ وب‌سایت‌های املاک در فرانسه بسیار طولانی است و می‌تواند متقاضیان را سردرگم نماید. تعدادی از وب‌سایت‌های املاک در فرانسه در زیر آمده است:

1- Rightmove

2- A Place in the Sun

3- LeBonCoin

4- French Property Links

5- SeLoger.com

 

سایت های خرید ملک در فرانسه

قرارداد خرید ملک در فرانسه

دومین مرحله خرید ملک در فرانسه امضاء قرارداد می‌باشد. هنگامی که متقاضیان مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک ملک فرانسوی موردعلاقه خود را پیدا کردند، باید یک قرارداد یا یک مصالحه که معمولاً توسط متخصصان املاک تنظیم می‌شود، را امضا نمایند. در این قرارداد، مالک قول می‌دهد که ملک را به قیمت معینی به خریدار بفروشد. خریدار باید 10% از هزینه ملک را به‌عنوان بیعانه پرداخت نماید و با پرداخت هزینه سند، آن را ثبت نماید. خریدار نمی‌تواند در این مدت ملک را به شخص دیگری بفروشد، اما می‌تواند از خرید ملک صرف‌نظر نماید. در صورت انصراف هر یک از طرفین، طرف دیگر می‌تواند اقدام قانونی جهت مطالبه خسارت نماید. هر قرارداد خرید ملک در فرانسه دارای یک دوره انعقاد هفت‌روزه می‌باشد که در این مدت خریدار می‌تواند بدون جریمه انصراف دهد.

اطلاعات قرارداد خرید ملک

قبل از امضاء قرارداد، متقاضیان اخد اقامت فرانسه از طریق خرید ملک باید بررسی نمایند که تمام اطلاعات ذکرشده در قرارداد درست باشد. این اطلاعات شامل جزئیات کامل ملک (مساحت سطح و مرزهای آن) است و باید مشخص شود که دقیقاً چه چیزی در فروش گنجانده‌شده است. به‌عنوان مثال وابستگی‌ها (ساختمان‌های جانبی)، وسایل و اتصالات در قرارداد خرید ملک در فرانسه ذکر می‌شود. همچنین نتایج گزارش‌های موردنیاز قانونی مانند گزارش عملکرد انرژی، بررسی‌های مربوط به موریانه‌ها و گواهی‌های ایمنی برق و گاز در قرارداد بیان‌شده است. علاوه بر این، در قرارداد خرید ملک یک بند جریمه وجود دارد که اگر فروشنده یا سایر ساکنان نتوانند پس از فروش، ملک را تخلیه نمایند، افراد فقط با داشتن مالکیت آن ملک می‌توانند فروشنده یا سایر ساکنان را جریمه نمایند.

همچنین در قرارداد خرید ملک در فرانسه باید جزئیاتی در مورد نحوه تأمین مالی خرید ارائه شود. اگر متقاضیان مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک قصد دارند ملک را از طریق وام خریداری نمایند، باید جزئیات اصلی وام ذکر گردد. همچنین باید قید شود که فروش تنها پس از تضمین وام مسکن می‌تواند تکمیل گردد.

بعد از اینکه خریدار و فروشنده قرارداد خرید ملک را امضا نمودند، سردفتر هر گونه ادعای حقوقی، مالی یا سایر موارد در مورد ملک را بررسی خواهد کرد. این امر معمولاً حدود سه ماه طول می‌کشد اما گاهی اوقات زمان بیشتری نیز احتیاج دارد.

اگر متقاضیان مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک قصد دارند خانه خود را در یک قطعه زمین بسازند یا یک ساختمان موجود را به طور قابل‌توجهی تغییر دهند، باید برای این کار مجوز دریافت نمایند. در واقع آن‌ها باید برای گواهی شهرسازی درخواست دهند و نقشه‌های ساختمانی خود را مشخص نمایند تا بررسی شود که چه مالیات یا هزینه دیگری باید بپردازند. در نهایت آن‌ها یک مجوز ساخت‌وساز دریافت خواهند کرد.

قرارداد خرید ملک در فرانسه

بهترین شهرهای فرانسه برای خرید ملک

فرانسه به چیزهای زیادی معروف است. غذاهای آن در سراسر جهان مشهور می‌باشد و برخی از پیچیده‌ترین شراب‌های قدیمی را می‌توان در فرانسه یافت. این کشور مرکز مهم هنر می‌باشد و محل اقامت بسیاری از هنرمندان مشهور است. بزرگ‌ترین موزه جهان، لوور، در فرانسه می‌باشد. همچنین یکی از معروف‌ترین گورستان‌های جهان به نام قبرستان پر لاشیز را در خود جای‌داده است. از طرفی دیگر، فرانسه یک کانون توریستی و یکی از پربازدیدترین مقاصد جهان و همچنین مرکز عاشقانه‌ها می‌باشد. بنابراین جای تعجب نیست که اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک بسیار پرطرفدار می‌باشد.

فرانسه گزینه‌های مسکن بسیاری دارد که اکثر آن‌ها مقرون‌به‌صرفه هستند. مشاوران املاک و مستغلات فرانسوی، یک نظرسنجی از چند شهر برتر فرانسه، برای خرید ملک انجام دادند. شهرها بر اساس معیارهای مختلفی از جمله تغییرات جمعیتی، بازار کار، وجود دانشگاه در منطقه و هزینه‌های نسبی اجاره موردبررسی قرار گرفتند. جمع‌بندی نتایج نظرسنجی در قالب بهترین شهرهای فرانسه برای خرید ملک به شرح زیر می‌باشد:

خرید ملک در شهر رن فرانسه

شهر رن یک مرکز بزرگ دانشجویی است. در حال حاضر از هر سه نفر، یک نفر تحصیلات عالی را دنبال می‌نماید. این رشد جمعیت دانشجویی و همچنین نرخ پایین بیکاری در این شهر، به این معنی است که خرید ملک در رن رونق عظیمی را تجربه می‌نماید.

خرید ملک در شهر مونپلیه فرانسه

شهر زیبای مونپلیه از آب‌وهوای عالی، معماری زیبا و سرعت زندگی ملایم‌ بهره می‌برد. این شهر به‌عنوان یکی از بهترین شهرهای فرانسه برای زندگی محسوب می‌گردد. متقاضیان اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک در مونپلیه با خیابان‌های جذاب و رستوران‌ها متعدد روبه‌رو خواهند شد.

خرید ملک در شهر نانت فرانسه

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک که به دنبال سبک زندگی ایده‌آل هستند، به خرید ملک در نانت را انتخاب می‌نمایند. این شهر فرهنگ غنی، صنعت پررونق، استارت آپ‌های فناوری و شبکه حمل‌ونقل عالی ارائه می‌دهد.

خرید ملک در شهر لیون فرانسه

با وجود گرانی در اغلب شهرهای فرانسه، قیمت ملک در لیون به گونه‌ای است که قطعاً خرید ملک و سرمایه‌گذاری در این شهر به‌صرفه می‌باشد. لیون با دریای مدیترانه در ارتباط است و به ایتالیا و سوئیس به‌راحتی ‌دسترسی دارد. لیون شهری بسیار زیبا و دارای دانشگاه‌های رتبه بالا است و قبلاً به‌عنوان شهر دوستدار تجارت فرانسه انتخاب‌شده بود.

خرید ملک در شهر لیل فرانسه

اگرچه شهر لیل در اغلب موارد دست‌کم گرفته‌شده است، اما در سال‌های اخیر شاهد افزایش تدریجی قیمت ملک در آن بوده‌ایم که نشان می‌دهد این شهر به رسمیت شناخته‌شده است. با مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک در شهر لیل، علاوه بر معماری زیبا، دسترسی به بریتانیا و بلژیک برای افراد بسیار آسان خواهد شد. این شهر دارای فرهنگ پویا، جمعیت دانشجویی زیاد و سومین منطقه تجاری بزرگ فرانسه است.

خرید ملک در شهر تولوز فرانسه

با توجه به اینکه تولوز چهارمین شهر بزرگ فرانسه از نظر جمعیت است، قیمت ملک در آن نسبتاً مناسب می‌باشد. تولوز به عنوان شهر صورتی شناخته می‌شود. همچنین به دلیل ارتباطات حمل‌ونقل عالی، صنایع پر رونق (مرکز صنعت هوافضای اروپا) و دانشگاه‌های با رتبه بالا، مقصدی جذاب برای مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک است.

بیشتر بخوانید: خرید ملک در کانادا

قیمت خانه در فرانسه

هزینه ملک در فرانسه بسته به نوع ملک و مکان آن به‌طور قابل‌توجهی متفاوت می‌باشد. جدول زیر که توسط هلدینگ رسام آماده شده است، می‌تواند به متقاضیان اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک کمک نماید که چه قیمت‌هایی در مناطق مختلف وجود دارد. بنابراین آن‌ها می‌توانند بهترین مکان‌ را برای خرید ملک در فرانسه بر اساس بودجه خود بیابند.

 

موقعیت

قیمت هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر

قیمت آپارتمان به ازای هر مترمربع خارج از مرکز شهر

پاریس

13852 یورو

10335 یورو

نیس

6325 یورو

4725 یورو

آنتی بیس

5125 یورو

4000 یورو

لیون

5100 یورو

3057 یورو

تولوز

4688 یورو

3043 یورو

نانت

4288 یورو

2622 یورو

مونپلیه

3660 یورو

2575 یورو

لیل

3220 یورو

2540 یورو

مارسی

3200 یورو

2530 یورو

در هنگام خرید ملک در فرانسه، علاوه بر قیمت ملک، هزینه‌های دیگری برای نمایندگان املاک، دفاتر اسناد رسمی، وکلا و غیره نیز وجود دارد. در این بخش از مقاله کارشناسان هلدینگ رسام خلاصه‌ای از انواع هزینه‌هایی که متقاضیان مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک جهت خرید ملک باید بپردازند، بیان‌شده است:

  • هزینه‌های عامل املاک (در صورت عدم پرداخت توسط فروشنده) 5 تا 8 %
  • حق تمبر 5.8 ٪
  • کارمزد وام مسکن (در صورت استفاده از بانک فرانسوی) 1٪ کارمزد، به‌اضافه 250 یورو برای بررسی ارزشیابی
  • هزینه‌های دفتر اسناد رسمی (که توسط دولت دریافت می‌شود): در مقیاس کشوری بسته به قیمت کل خرید.

حتی قبل از خرید ملک در فرانسه، مالیات یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که باید در بودجه لحاظ شود. دو نوع مالیات بر املاک مسکونی در فرانسه عبارتند از: مالیات زمین (taxe foncière) و مالیات محلی (taxe d’habitation).

وام مسکن در فرانسه

خبر خوب این است که واقعاً هیچ محدودیتی برای متقاضیان مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک جهت دریافت وام مسکن وجود ندارد. اگرچه قوانین و مالیات‌های دقیق در مورد دریافت وام مسکن ممکن است برای خارجی‌ها کمی متفاوت باشد، اما در کل، این فرآیند مشابه فرآیند ساکنان می‌باشد.

در واقع، از آن‌جایی که اتباع خارجی‌ تمایل به خرید ملک در فرانسه دارند، اکثر بانک‌های ملی و بین‌المللی به این خدمات رسیدگی می‌نمایند. تنها محدودیت واقعی که ممکن است افراد با آن روبرو شوند، مبلغی است که می‌توانند وام بگیرند. زیرا برخی از وام‌دهندگان فقط تا 50٪ از ارزش دارایی را به شهروندان غیر اتحادیه اروپا وام می‌دهند.

اکثر بانک‌ها نمایندگان انگلیسی‌زبان دارند تا به متقاضیان اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک کمک نمایند. اما به هر حال ممکن است ایده خوبی باشد که یک مترجم حرفه‌ای استخدام کنید. زیرا گرفتن وام مسکن فرآیندی نیست که با مشکل ترجمه روبه‌رو شود. هلدینگ رسام با بهره‌مندی از نیروی باتجربه و خبره، می‌تواند شما را در زمینه دریافت وام مسکن یاری نماید.

 

دریافت وام مسکن در فرانسه

شرایط اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

بنابر آخرین اطلاعات ارائه شده توسط دولت فرانسه، یکی از مهمترین معیارهای اصلی اخذ اقامت از طریق خرید ملک در فرانسه این است که متراژ ملک خریداری شده برای سرپرست خانواده، حداقل 14 مترمربع، برای همسر 9 مترمربع و به ازای حضور هر فرزند در خانواده، 9 مترمربع دیگر به مساحت خانه اضافه می شود.

اگر متقاضی قصد خرید ملک در فرانسه را داشته باشد، با داشتن همسر و دو فرزند باید حداقل یک خانه 41 متری در فرانسه خریداری نماید. همچنین سرپرست و متقاضی خرید ملک در فرانسه باید دارای درآمدی ثابت تقریباً حدود ماهیانه ۲ هزار یورو باشند. این مبالغ بستگی به تعداد اعضای خانواده دارد. این مقدار پول باید به طور مستمر از طریق درآمدهای ثابت شخص نظیر سهام، حقوق بازنشستگی و یا اجاره خانه و مغازه و مواردی از این قبیل تامین شود.

در زمان مراجعه به سفارت جهت دریافت اقامت فرانسه با خرید ملک، باید اثبات کنید که خارج از فرانسه بالای 2.000 یورو درآمد ثابت و مستمر دارید. هرچه این مبلغ بالاتر باشد، درصد موفقیت دریافت اقامت نیز بالاتر می رود.

ارائه سند ملکی، سهام بانکی، بورس و سود حاصل از سهام شرکت می تواند شانس پروسه دریافت اقامت فرانسه را افزایش دهد.

شما می‌توانید با مشاوران هلدینگ رسام تماس بگیرید و از اطلاعات ما در جهت اقامت فرانسه از طریق خرید ملک استفاده نمایید.

مزایای روش اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

  • عدم وجود محدودیت سنی برای فرد متقاضی
  • معافیت پرداخت مالیات سالانه در کشور مورد نظر
  • سهولت در تمدید کارت اقامت
  • عدم نیاز به حضور دائمی در کشور فرانسه
  • امکان استفاده از حقوق شهروندی مانند بیمه های پزشکی و درمانی و …
  • سهولت در اخذ ویزای سایر نقاط جهان مانند آمریکا، کانادا، انگلستان و ….
  • امکان اقامت در کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن
  • امکان رفت و آمد آسان به کشور فرانسه و کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن
  • امکان تحصیل رایگان فرد متقاضی و کلیه اعضای خانواده
  • امکان افتتاح حساب در کلیه کشورها و استفاده از تسهیلات بانکی

شرایط اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک در قوانین 2023

اصلی‌ترین شرایط ضروری جهت اخذاقامت فرانسه از طریق خرید ملک، خرید ملک در فرانسه و اثبات داشتن درآمد ماهیانه ثابت در ایران برای فرد اصلی یا سرپرست خانواده می‌باشد.

در ضمن نشان دادن این درآمد بایستی از منابع مختلف و متعدد مثل ارائه اجاره نامه های ملکی، سود شرکت، سود سپرده‌های بانکی اعم از بلند مدت و کوتاه مدت، داشتن فیش و حکم حقوق بازنشستگی و سود سهام انجام گردد.

همچنین داشتن حداقل یک سند ملکی در ایران و ارائه تأیید گواهی یک سپرده بانکی حداقل سه ماهه در ایران از ملزومات شروع پروسه می‌باشد.

هلدینگ رسام با دارا بودن مشاوران متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت و اقامت در حال حاضر به صورت کاملاً تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن آماده ارائه مشاوره و خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

آیا از طریق خرید ملک در فرانسه می توان اقامت گرفت؟

بله. ابتدا یک ویزای یک ساله ی تایپ D و سپس پس از یک سال به شما کارت اقامت موقت اعطا می شود. بعد ازگذشت پنج سال تمدید مجدد به شما اقامت دائم خواهند داد.

آیا اقامت فرانسه از طریق خرید ملک فرانسه شرط حضور دارد؟

یکی از مزایای خرید ملک در فرانسه، نداشتن شرط حضور است. متقاضی می تواند تنها یک بار در سال آن هم تنها بابت تمدید مجدد اقامت خود در فرانسه حضور داشته باشد.

جمع‌بندی

با خرید ملک در فرانسه، روند دریافت اقامت فرانسه برای متقاضیان آسان‌تر می‌گردد و سریع‌تر پیش می‌رود. خرید ملک در فرانسه با خرید در سایر کشورهای اروپایی، بسیار متفاوت است. به همین دلیل توصیه می‌شود متقاضیان اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک با مشاوران املاک مشورت نمایند تا از سیستم حقوقی و افزایش قیمت‌ ملک آگاهی پیدا کنند. افراد علاوه بر قیمت ملک، هزینه‌هایی مانند مالیات، هزینه‌های عامل املاک و حق تمبر را نیز باید پرداخت ‌نمایند. خوشبختانه هیچ محدودیتی برای دریافت وام مسکن به متقاضیان مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید.
[کل: 0 میانگین: 0]

تماس و مشاوره رایگان

فرم مشاوره رایگان مهاجرت

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

آخرین مقالات وبلاگ

بدون دیدگاه

  • علی رمضانخانی
    22 جولای 2021 10:39 ق.ظ

    با سلام

    اخذ کارت اقامت فرانسه از روش تمکن یا خرید ملک مطمین هستین برای تمدید کارت تا دایم شدن شرط حضور در هر سال فقط ۱-۲ بار دارد ؟ هزینه اخذ اقامت ؟؟؟

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      7 دسامبر 2021 12:54 ب.ظ

      مشاوران جهت ارائه توضیحات کامل در خصوص اقامت تمکن مالی فرانسه با شما تماس می گیرند.

      پاسخ
  • سمیر سیحون
    10 می 2022 11:11 ق.ظ

    سلام.در مورد خرید ملک در فرانسه نیاز به مشاوره دارم ، لطفا” در صورت امکان با بنده تماس بگیرید

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      10 می 2022 12:32 ب.ظ

      سلام، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

× مشاوره آنلاین