اقامت هنرمندی اتریش

اقامت هنرمندی اتریش: هنرمندان گرامی می توانند با اخذ ویزای هنرمندی اتریش، اقامت دائم اروپا را بدست آورده و در حوزه اتحادیه اروپا سفر کنند

نام و نام خانوادگی *
این فیلد را پر کنید
شماره موبایل *
این فیلد را پر کنید
  1. هلدینگ رسام
  2. وبلاگ
  3. اقامت هنرمندی اتریش

مهاجرت به اتریش از طریق اقامت هنرمندی

کشور اتریش به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا و عضو پیمان شینگن به شما این فرصت استثنایی را می‌دهد که با گرفتن اقامت هنرمندی اتریش، اقامت دائم اروپا را بدست آورده و بتوانید در حوزه اتحادیه اروپا آزادانه سفر و به راحتی زندگی، اقامت و کار کنید.

اخذ ویزای هنرمندی اتریش یا اقامت هنرمندی برای مهاجرت به اتریش از جمله روش‌هایی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه هنرمندان گرامی قرار گرفته است. به همین علت در این مقاله به موضوع مهاجرت هنرمندان به اتریش پرداخته و سعی می‌کنیم، سوالات علاقه‌مندان در مورد اقامت هنرمندی اتریش را پاسخ دهیم. مهاجرت هنرمندان به کشورهای اروپایی و به ویژه کشور اتریش به عنوان کشوری که از نظر هنری از پیشگامان هنر جهان هست، هدف تعداد زیادی از هنرمندان می‌باشد.

با این حال روند دریافت ویزای هنرمندی اتریش و شرایط و مراحل دریافت اقامت هنرمندی اتریش مورد پرسش است و مشاوران ما در هلدینگ رسام می‌توانند با داشتن تجربه کافی در زمینه اخذ ویزای هنرمندان اتریش، مشاوره تخصصی در زمینه شرایط اخذ اقامت هنرمندی و مدارک مورد نیاز در مورد این روش مهاجرتی را به علاقه‌مندان ارائه نماید. در شرایط مهاجرت هنرمندان به اتریش اولین شرط لازم  این است که فرد هنرمند اثبات نماید در یکی از زمینه‌های هنری به صورت تخصصی فعالیت داشته و در زمینه هنری خود موفق به کسب درآمد نیز شده است.

مشاوران اختصاصی ما در هلدینگ رسام آماده انجام هرگونه راهنمایی کارشناسانه به تمام هنرمندانی می باشند که برای اخد ویزای هنرمندی اتریش نیازمند آگاهی از قوانین و مقررات در این کشور هستند. با ما در تماس باشید. برقراری تماس با ما تماس بگیرید

اقامت هنرمندی اتریش

کشور اتریش به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا و عضو پیمان شینگن به شما این فرصت استثنایی را می‌دهد که با گرفتن اقامت هنرمندی کشور اتریش، اقامت دائم اروپا را بدست آورده و بتوانید در حوزه اتحادیه اروپا آزادانه سفر و به راحتی زندگی، اقامت و کار کنید.

اتریش کشوری زیبا است که از نظر فرهنگ و هنر رتبه اول را در جهان به خود اختصاص داده است و به همین دلیل از اتریش به عنوان مهد فرهنگ و هنر یاد می‌شود که از جمله هنرمندان و موزیسین‌های معروف اتریش که نام و آوازه ای جهانی دارند می‌توان به هنرمندانی چون ولفگانگ آمادئوس موتسارت و یوهان اشتراوس اشاره نمود. فرصت‌های شغلی متعدد برای هنرمندان در رشته‌های موسیقی، نوازندگی، نمایش، سینما، نویسندگی، عکاسی، نقاشی، گرافیک، مجسمه‌سازی، کاریکاتور، نگارگری و سفالگری، کاشیکاری، معرق، قالیبافی، مسگری هنری، خطاطی و تذهیب در کشور اتریش وجود دارد. همچنین امکان مهاجرت آسان و اقامت دائم را میسر می‌سازد. اقامت هنرمندی در کشور اتریش برای هنرمندانی که چه به صورت مستقل و چه به طور غیر مستقل فعالیت می‌نمایند قابل پذیرش است.

همانطور که گفته شده، فرد متقاضی اقامت هنری اتریش بایستی تخصص و مهارت خود را ثابت کرده و نشان دهد می‌تواند از طریق رشته هنری خود، هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌اش را تأمین و ساپورت نماید.

شرایط مهاجرت هنرمندان به اتریش

ویزای هنرمندان اتریش به افرادی داده می‌شود که بتوانند تسلط و تخصص خود را در زمینه هنری مورد نظر اثبات نمایند. همانطور که همگی هنرمندان می‌دانند اثبات هنرمند بودن با توجه به گستردگی رشته‌ها و زمینه‌های هنری و گرایش‌های مختلف، ممکن است به آسانی انجام نگردد ولی نکته دارای اهمیت جهت اخذ اقامت هنرمندی اتریش، تهیه و ارائه مدارک، مستندات و گواهینامه‌های نشاندهنده هنرمندی متقاضی و کسب درآمد و امرار معاش وی از این طریق می‌باشد. همچنین فرد متقاضی باید اثبات نماید توانایی پرداخت هزینه‌ها و اداره زندگی خود را در یک کشور اروپایی مانند اتریش را دارد.

به همین دلیل کارشناسان هلدینگ رسام، با به کار بردن تجارب خود در خصوص اخذ اقامت هنرمندی اتریش، توانایی ارائه مشاوره و خدمات در خصوص آماده سازی مدارک و اثبات توانایی مالی هنرمندان عزیز و همراهی آن‌ها تا دریافت اقامت اتریش را دارند.

همانطور که در بخش مهاجرت به اتریش از طریق اقامت هنرمندی اتریش گفته شد، فرد هنرمند باید به اداره اقامت اتریش اثبات نماید که پس از اخذ اقامت اتریش و ورود به کشور اتریش، می‌تواند با ادامه فعالیت هنری خود و کار در این زمینه هنری، کسب درآمد نماید و نیازی به دریافت کمک از دولت اتریش ندارد.

اقامت دائم و دریافت پاسپورت اتریش برای هنرمندان

اقامت هنرمندی اتریش در مرحله اول برای یک سال صادر می‌گردد و در شروع سال دوم با درخواست متقاضی، مجدد برای یک سال دیگر تمدید می‌گردد و در پایان سال دوم، کارت اقامت سه ساله صادر می‌شود. بعد از گذشت ۵ سال از ورود به کشور اتریش کارت اقامت دائم صادر می‌گردد. متقاضی در سال ششم می‌تواند برای دریافت پاسپورت اتریشی اقدام نماید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت هنرمندی اتریش 

رزومه کامل فرد متقاضی

کلیه نمونه کارهای انجام شده توسط هنرمند

مدارک شغلی

شناسنامه متقاضی 

گواهی عدم سوء پیشینه

چهار قطعه عکس بدون رتوش ۴٫۵*۳٫۵

اصل پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماه

مزایای ویزای هنرمندی اتریش

اخذ اقامت کشور زیبای اتریش

اخذ اقامت دائم کشور اتریش بعد از ۵ سال

اخذ پاسپورت کشور اتریش بعد از ۶ سال

بیمه درمانی دولتی کشور اتریش

 امکان کار کردن

عدم نیاز به حضور مستمر در اتریش

توانایی عرضه آثار و فروش در کل دنیا

 امکان سفر و زندگی نامحدود در هریک از کشورهای عضو شنگن 

 امکان تحصیل تقریبا رایگان

 امکان دریافت وام بانکی 

امکان خرید اقساطی وسایل منزل، خودرو، خانه

 امکان سفر بدون ویزا در ۲۶ کشور این حوزه

 امکان زندگی در شهر وین

اقامت دائم اروپا از طریق اقامت هنرمندی اتریش

در روش دریافت اقامت دائم اروپا از طریق اقامت هنرمندی اتریش نیازی به سرمایه‌گذاری نمی‌باشد، نیازی به تأسیس شرکت ندارید، نیازی نیست که مالیات بپردازید، نیازی نیست که بیمه‌های گران­ قیمت داشته باشید. افرادی که اقامت دائم اروپا از طریق اقامت هنرمندی اتریش را دریافت می‌کنند از تمام حقوق اقامتی نظیر تحصیل رایگان برای فرزندان  بهره‌مند می‌­شوید. در این روش اخذ اقامت اروپا هزینه‌های زیادی نخواهید داشت. تنها هزینه‌هایی که بایستی برای این کار پرداخت نمایید، بار اول است. صرف نظر از این هزینه، هزینه‌های دیگری نخواهید داشت و به آسانی اقامت دائم اروپا را دریافت می­‌کنید.

با دریافت اقامت دائم کشور اتریش از طریق اقامت هنرمندی اتریش، سفر به کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای شینگن به راحتی و بدون اخذ  ویزا ممکن است.

با دریافت اقامت دائم کشور اتریش امکان افتتاح حساب بانکی در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شینگن و سراسر جهان برای متقاضی فراهم می گردد.

با دریافت اقامت دائم کشور اتریش شرایط تجارت و سرمایه گذاری در کلیه کشورهای اروپایی و عضو شینگن مهیا است.

با دریافت اقامت دائم کشور اتریش، امکان استفاده از تسهیلات بانکی در همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شینگن وجود دارد .

با دریافت اقامت دائم کشور اتریش، مزایا و شرایط تحصیل رایگان برای هنرمندانی که اقامت هنرمندی اتریش را دریافت کرده‌اند و برای اعضای خانواده هنرمند در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شینگن فراهم می‌باشد.

با دریافت اقامت دائم کشور اتریش، امکان اشتغال در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای عضو شینگن وجود دارد.

آیا خانواده فرد هنرمند هم در پرونده اخذ اقامت هنرمندی اتریش قرار دارند؟ آیا خانواده هنرمندان با اقامت هنرمندی اتریش می‌توانند به کشور اتریش مهاجرت کنند؟ همراهان فرد هنرمند در پرونده اقامت هنرمندی اتریش چه کسانی هستند؟

یکی دیگر از موضوعاتی که در پرونده‌های مهاجرتی برای متقاضیان پرسش برانگیز است، همراهی خانواده فرد متقاضی است. در اقامت هنرمندان کشور اتریش، اقامت خانواده و همراهان وی نیز شامل می‌شود. براساس قوانین اقامتی و مهاجرتی کشور اتریش، خانواده همراه به همسر فرد متقاضی و فرزندان مجرد کمتر از 18 سال گفته می‌شود. به همین دلیل در صورتی که هنرمند بتواند با ارائه مدارک و مستندات تعیین شده از طرف اداره اقامت اتریش، ویزای هنرمندی کشور اتریش را دریافت نماید، خانواده هنرمند نیز، اجازه ورود و اقامت در کشور اتریش را از طریق برنامه اقامت هنرمندی اتریش دریافت می‌نمایند.

همانطور که در بخش مزایای اقامت هنرمندی اتریش گفته شد، با اخذ اقامت هنرمندی کشور اتریش، فرد متقاضی و خانواده وی، می‌توانند در این کشور کار و تحصیل نمایند و خدمات عمومی کشور اتریش نیز شامل حال افراد دارای اقامت هنرمندی اتریش می‌شود.

خدمات هلدینگ رسام در خصوص اخذ اقامت هنرمندی اتریش

روش اقامت هنرمندی اتریش، یکی از بهترین روش‌های مهاجرت و اقامت برای هنرمندان و افرادی است که در رشته‌های هنری فعالیت دارند. چنانچه در بخش‌های مختلف این مقاله عنوان شد، این نوع از اقامت اروپا به هنرمندانی تعلق می‌گیرد که دارای سوابق هنری و کاری مستند در این زمینه باشند. هلدینگ رسام با داشتن مشاوران و وکلای مجرب در دفاتر ایران و اتریش می‌توانند آخرین قوانین اقامتی و مهاجرتی سال 2023 کشور اتریش را در اختیار مراجعین محترم قرار داده و خدمات لازم جهت دریافت اقامت هنرمندی اتریش را ارائه نمایند.

به این مطلب امتیاز دهید.
[کل: 1 میانگین: 5]

تماس و مشاوره رایگان

فرم مشاوره رایگان مهاجرت

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

آخرین مقالات وبلاگ

46 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • درخواست مشاوره برای اقامت هنرمندی در اتریش

    پاسخ
  • جلال بابایی
    26 فوریه 2021 8:47 ب.ظ

    من در رشته گچبری فعالیت دارم

    پاسخ
  • فرشته نصراصفهانی
    4 آوریل 2021 4:02 ب.ظ

    مشاوره جهت مهاجرت به اترش دخترم ۱۰سالشه و ۵ساله ویالن سل میزنه و من خودم سرپرستش هستم میتونم الان از طریق دخترم مهاجرت کنم

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      5 آوریل 2021 2:22 ب.ظ

      باسلام؛ مشاوران ما از دفتر ایران هلدینگ رسام جهت بررسی شرایط با شما تماس می گیرند.

      پاسخ
  • سلام من طراح داخلی هستم . نقاشی هم کار میکنم . مدرک خطاطی از انجمن خوشنویسان دارم میتونم اقامت بگیرم

    پاسخ
  • طاها شفیعی
    4 سپتامبر 2021 2:58 ب.ظ

    با سلام اینجانب بازداشتن کارت قالی بافی وبلدبودن صفر تا صد قالی بافی وباداشتن پانزده سال سابقه ایا می توانم به کشور اتریش مهاجرت کنم ممنون

    پاسخ
  • طاها شفیعی
    4 سپتامبر 2021 3:17 ب.ظ

    سلام عرض احترام باداشتن مدارک قالی بافی بلد بودن صفر تا صد قالی بافی برای مهاجرت می توانم اقدام کنم ممنون

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      7 دسامبر 2021 12:39 ب.ظ

      درود دوست عزیز، برای مهاجرت با استفاده از مدرک هنری شما، شرایط دیگری هم باید بررسی شود، مشاوران ما با شما تماس می گیرند.

      پاسخ
  • سلام بنده سفالگری کار با چرخ انجام میدم به صورت حرفه ای تمام ابعاد و میتونم بسازم برای رفتن و اقامت گرفتن چقدر هزینه باید کرد

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      7 دسامبر 2021 12:30 ب.ظ

      برای بررسی کامل شرایط ، انتخاب روش مناسب و برآورد هزینه ها لطفا با دفتر تهران هلدینگ رسام لطفا تماس بگیرید.

      پاسخ
  • سلام.من ۳۸ سالمه.خانواده ۴ نفره هستیم یه دختر ۷ساله یه پسر ۲ساله.لیسانس هنرهای تجسمی با ۱۵ سال سابقه کار در هنرستان.کسب مقام کشوری. میتونم اقامت بگیرم؟؟

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      7 دسامبر 2021 12:36 ب.ظ

      درود ، حتما دوست عزیز. برای بررسی بهتر شرایط کارشناسان هلدینگ رسام با شما تماس می گیرند.

      پاسخ
  • سلام. من دررشته معرق ومشبک ومنبت چوب15سال. فعالیت دارم.ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
  • سمیرا دهقانپور
    13 ژانویه 2022 5:54 ب.ظ

    سلام من مدرک کارشناسی گرافیک دارم و ۱۰ سال در این زمینه فعالیت و کار داشتم. همسرم هم کار تصویربرداری و کارگردانی میکنن. در حال حاضر در منطقه کردستان عراق ساکن هستیم و اینجا هم فعالیت هنری داریم و درآمد ما فقط از همین طریق بوده و هست.
    برای اقامت هنری در اتریش چطور باید اقدام کنیم ممنون میشم راهنمایی گنید

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      12 فوریه 2022 3:58 ب.ظ

      درود دوست عزیز؛
      شرایط بسیار مناسبی برای دریافت اقامت هنرمندی اتریش و آلمان دارید. مشاوران از طریق واتساپ می توانند شما را راهنمایی نمایند. 989026615141+

      پاسخ
  • حامد بیگشاهی
    2 می 2022 12:48 ب.ظ

    سلام خسته نباشید من هنر میناکاری دارم و ۳ سال هم تئاتر کار کردم و خواهرمم در زمینه موسیقی فعال هست میخواستیم دوتایی اقدام کنیم برای رفتن میخواستم ببینم ایا شرایط رو داریم چطوری میتونم مشاوره بگیرم؟

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      5 می 2022 11:49 ق.ظ

      درود دوست عزیز، کارشناسان ما در دفتر تهران روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17 و پنجشنبه ها تا 13 پاسخگوی تماس شما هستند.

      پاسخ
  • ارش عبداللهی
    6 می 2022 11:19 ب.ظ

    کشور اتریش خیلی جای مناسبیه برای اقامت من با ویزا هنرمندی از طریق موسسه هلدینگ رسام تونستم برم ممنون

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      10 می 2022 1:04 ب.ظ

      سپاس از اینکه ما را برای انجام پروسه مهاجرت خود انتخاب نمودید

      پاسخ
  • گلنوش معطی
    8 می 2022 1:23 ب.ظ

    سلام خسته نباشید من مدرک ارایشگری دارم و لاین ناخون و…. میخوام از طریق ویزا هنرمندی به اتریش بریم و اقامت بگیریم خانواده من هم میتونن همراه من باشن

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      9 می 2022 1:55 ب.ظ

      سلام، لطفا جهت ارائه مشاوره با دفتر تهران در تماس باشید.

      پاسخ
  • حدیث خلیلی
    12 می 2022 12:01 ب.ظ

    من دریافت ویزای هنرمندیم به اتریش از طریق موسسه هلدینگ رسام بود که مشاورانشون با دلسوزی به من کمک کردن سپاس فروان دارم

    پاسخ
  • مریم علیپور
    14 می 2022 2:52 ب.ظ

    سلام و خسته نباشید بنده معمار و طراح منزل هستم و تا کنون ۳ بار موفق به دریافت جایزه شدم در زمینه کاری خودم چقد هزینه از صفر تا صد لازمه ک بتونم ویزا هنرمندی رو بگیرم

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      16 می 2022 11:02 ق.ظ

      درود، لطفا جهت اطلاع از هزینه ها با دفتر تهران در تماس باشید.

      پاسخ
  • شکیبا قدیمی
    26 می 2022 12:36 ب.ظ

    سلام میخواستم بدونم دریافت ویزا هنرمندی اتریش فقط مخصوص کشور اتریش هست یا کشور های دیگم هستن که اقامت بدن

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      14 مارس 2023 3:28 ب.ظ

      سلام، کشور آلمان و کانادا نیز این ویزا را ارائه می دهند.

      پاسخ
  • شیرین قبادی
    28 می 2022 12:46 ب.ظ

    سلام من چطور میتونم از موسسه وقت مشاوره برای اقامت هنرمندی اتریش رو بگیرم

    پاسخ
  • شکوفه عظیمی
    30 می 2022 11:51 ق.ظ

    سلام من ویزا هنرمندی کشور اتریش رو میخواستم بگیریم میتونم همسرم و دو فرزندم رو که سنشون 10و 15ساله با خودم همراه کنم

    پاسخ
  • علی شریفی
    31 می 2022 10:02 ق.ظ

    سلام

    پاسخ
  • مسعوده میرنظامی
    31 می 2022 1:07 ب.ظ

    سلام خسته نباشید من و خواهرم با کمک موسسه هلدینگ رسام تونستیم اقامت هنرمندی اتریش بگیریم

    پاسخ
  • مریم علیپور
    23 آگوست 2022 3:01 ب.ظ

    سلام.وقتتون بخیر.همسر من ترانه سرا و موزیسین هستن (خواننده). البته در آمدشون از طریق شغل دیگری هست. ایشون از طریق کار هنری درامد نداشتن چون خودشون اسپانسر خودشون بودن. ولی کارهاشون که پخش شده کاملا موید فعالیت ایشون هست. ممنون میشم راهنمایی بفرماید در مورد ویزای هنرمندان اتریش

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      8 نوامبر 2022 10:53 ق.ظ

      سلام دوست عزیز، کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره با شما در تماس خواهند بود.

      پاسخ
  • در خصوص ویزای هنرمندان اتریش در رشته سوزن دوزی مشاوره میخوام

    پاسخ
  • درود بر شما وقت شما بخیر…
    من در حوزه ی فلز قلمزنی فعال هستم ۳۰ساله هستم فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی اما در هنر بیش از ۳ سال سابقه فعالیت مستمر دارم و کسب درآمد می کنم چندین نمایشگاه ملی شرکت کردم.دارای افتخارات کشوری هستم. ممتاز خوشنویسی دارم،سابقه ی تدریس در سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی دارم. خواستم بدونم من چطور می تونم مهاجرت کنم و چقدر هزینه بر خواهد بود

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      14 مارس 2023 2:30 ب.ظ

      درود دوست عزیز
      کارشناسان ما برای ارائه مشاوره با شما در تماس خواهند بود.

      پاسخ
  • آزاده فلاح عزیزی
    1 جولای 2023 12:32 ب.ظ

    سلام وخسته نباشید من در زمینه نقاشی انتزاعی فعالیت دارم .سبک نقاشی بنده طوری هستش که از صنعت پارچه تا طرح برای کاشی و سرامیک میشع ازش استفاده کرد . و من به دنبال این هستم که بتونم در کشورهای دیگه بتونم هنرم رو عرضه کنم ولی نمیدونم چطور واز کجا شروع کنم ممنون میشم راهنماییم کنید????????

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

× مشاوره آنلاین