سرمایه گذاری در کانادا

کانادا مدت‌ها است به عنوان یک مقصد بسیار جذاب برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی شناخته می‌شود. این کشور با اقتصاد پایدار، حکمرانی قوی و فرصت‌های متنوع خود به یک مکان عالی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. بازار مالی باثبات، صنایع پررونق، سیاست‌های حمایتی دولت، مشوق‌های مالیاتی جذاب و اخذ اقامت ازجمله دلایل مختلف سرمایه گذاری در کانادا هستند. در این صفحه از وبسایت موسسه مهاجرتی هلدینگ رسام به صفر تا صد سرمایه گذاری در کانادا می پردازیم و تمام روش های سرمایه گذاری در این کشور زیبا را مفصل توضیح می دهیم.

سرمایه گذاری در کانادا
نام و نام خانوادگی *
این فیلد را پر کنید
شماره موبایل *
این فیلد را پر کنید
  1. هلدینگ رسام
  2. وبلاگ
  3. سرمایه گذاری در کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

یکی از امن‌ترین کشورهای جهان از نظر سرمایه‌گذاری، مالی و داشتن ثبات اقتصادی، کشور کانادا می‌باشد. امنیت و ثبات اقتصادی و داشتن اقتصادی پویا، امکان سرمایه‌گذاری و موفقیت مالی را برای سرمایه‌گذاران در کشور کانادا فراهم می‌نماید. از سویی دیگر سیاست‌گذاری‌های صحیح در زمینه مسائل اقتصادی و وجود قوانین سختگیرانه و اجرای دقیق این قوانین در خصوص مبارزه با کلاهبرداری‌های مالی سبب شده که شرکت‌های سرمایه‌گذاری مورد تایید و مشغول به فعالیت در کانادا به معتبرترین و بهترین شرکت‌ها تبدیل شوند. دلایلی که باعث مهاجرت بسیاری از مردم جهان به کشور کانادا می‌شوند. بنابراین یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌های موجود در خصوص مهاجرت به کانادا، سرمایه‌گذاری در این کشور می‌باشد.

برای سرمایه‌ گذاری در کانادا قبل از هر کاری داشتن یک مشاور مالی مهم و ضروری می‌باشد. مشاور مالی شخصی است که با داشتن اطلاعات لازم و کافی و آشنایی با قوانین و برنامه‌های مالی و سرمایه‌گذاری، تاثیر مثبتی در فرآیند کاری و سرمایه‌گذاری برای شخص سرمایه گذار فراهم می‌نماید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یک فرصت عالی برای کسانی است که به دنبال یک شروع تازه هستند. کانادا به دلیل کیفیت بالای زندگی، سیستم درمان و آموزش فوق‌العاده و اقتصاد قوی خود شهرت دارد. شما با سرمایه گذاری 250 تا 350 هزار دلار در یک کسب و کار کانادایی یا در اوراق قرضه دولتی می‌توانید اقامت خود را تضمین کنید.

در حال حاضر، هیچ برنامه مهاجرتی وجود ندارد که به شما امکان خرید شهروندی کانادا را بدهد. با این حال، اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری امکان‌پذیر است. اگر در کانادا سرمایه‌گذاری کنید، پس از مدت 1 تا 2 سال واجد شرایط اخذ اقامت دائم یا پی آر کانادا خواهید بود. پس از گذشت پنج سال از اقامت دائم نیز واجد شرایط شهروندی کانادا خواهید شد.

پس سرمایه گذاری در کانادا به‌تنهایی نمی‌تواند به شما شهروندی کانادا را بدهد. اما برنامه‌های اقامت که به مهاجران تجاری ارائه می‌شوند، شما را در مسیر کانادایی شدن قرار خواهند داد. پس هیچ ادعایی مبنی بر اخذ شهروندی کانادا با سرمایه گذاری را باور نکنید. کانادا هرگز چنین برنامه‌ای نداشته است و بر اساس طرح مهاجرت فعلی، هیچ قصدی هم برای ایجاد چنین برنامه‌هایی ندارد.

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری راهی برای افراد مایل به زندگی و کار در کانادا است. این برنامه به سرمایه‌گذاران خارجی و خانواده‌های آن‌ها اجازه می‌دهد با انجام یک سرمایه گذاری واجد شرایط، اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. هدف اصلی این برنامه، جذب افرادی است که می‌توانند به توسعه و رشد اقتصادی کانادا کمک کنند.

روش های سرمایه گذاری در کانادا

در حال حاضر، راه‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارند. یکی از گزینه‌ها، سرمایه گذاری در بورس و اوراق قرضه کانادا است. سهام بسیاری از شرکت‌های کانادایی در بورس اوراق بهادار تورنتو (TSX) عرضه می‌شود و پتانسیل رشد و سود سهام خوبی هم دارند. سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند به خرید اوراق قرضه دولتی کانادا فکر کنند که سرمایه گذاری مطمئنی محسوب می‌شود.

راه دیگر سرمایه گذاری در کانادا، از طریق املاک و مستغلات است. بازار املاک و مستغلات کانادا رشد ثابتی دارد و کاملا ضد تورم است. اجاره دادن املاک مسکونی یا تجاری می‌تواند منبع درآمد پایداری را برای شما ایجاد کند.

سرمایه گذاری در تراست‌های املاک و مستغلات (REIT) نیز به شما این امکان را می‌دهد که سبد سهام خود را متنوع‌تر کنید. همچنین می‌توانید پول خود را به خرید بیزینس در کانادا اختصاص دهید. با این روش می‌توانید نصف راه را بپیمایید و از دردسرهای مربوط به راه‌اندازی کسب و کار خلاص شوید. به طور کلی، روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در کشور کانادا وجود دارند.

یکی از روش های رایج مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت این کشور، روش  کارآفرینی می باشد. در این روش متقاضی، با سرمایه گذاری، یک کار و فعالیت جدید را ایجاد می نماید. البته در این روش سرمایه گذار برای گرفتن ویزا باید بتواند از کسب و کار و شغل ایجاد شده (بیزینس پلن) خود دفاع کند.

در این راه نکات مهمی وجود دارد که آگاهی سرمایه گذار از این موارد کمک فراوانی به ایشان برای گرفتن ویزای کارآفرینی می نماید. از جمله:

  • آشنا بودن شخص سرمایه گذار به امور بیمه، مالیات و مسائل مربوط به قراردادهای کاری
  • آشنایی کامل سرمایه گذار به بیزینس پلن خود و دفاع از نحوه کار و همچنین کسب و کار خود در مصاحبه ها و کسب امتیازات لازم
  • آشنایی و داشتن مدارک لازم یکی از تاثیر گذارترین شاخص ها برای قبولی در مصاحبه می باشد.

یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی عدم نیاز به سرمایه بالا و میلیون دلاری می باشد. و همچنین کوتاه بودن مراحل گرفتن ویزای این کار در این روش می باشد.

سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی مزایا و فرصت‌های متعددی را به همراه دارد. کانادا به دلیل محیط سیاسی باثبات، حاکمیت قانون و چارچوب نظارتی شفاف خود به مقصدی جذاب برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. این امر به همراه نیروی کار بسیار ماهر و متنوع، زمینه مناسبی را برای شکوفایی استارت آپ و سرمایه گذاری نوآورانه فراهم می‌سازد.

موقعیت جغرافیایی کانادا نیز کاملا استراتژیک است و دسترسی به بازارهای بزرگ مانند آمریکا را تسهیل می‌کند. علاوه بر این، دولت کانادا برنامه‌های تشویقی، کمک‌های مالی و معافیت‌های مالیاتی مختلفی را برای تشویق کارآفرینی و استارت آپ کانادا اجرا کرده است. پس هدف نهایی کار آفرینی در کانادا باید تقویت نوآوری، حمایت از رشد کسب و کار و ایجاد فرصت‌های شغلی باشد.

استارت آپ (Start up) یک کسب و کار نو می باشد که توسط کارآفرینانی که دارای ایده و طرح های نو و خلاق می باشند بنیانگذاری می‍گردد. در برنامه استارت آپ کسب و کار باید پتانسیل رشد و گسترش را داشته باشد.

سرمایه گذاری استارتاپ کانادا در سال‌های اخیر به سرعت رشد کرده است و به یک محرک مهم برای رشد اقتصادی این کشور تبدیل می‌شود. کانادا ثابت کرده است که مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذاران خطرپذیر است. زیرا اکوسیستم استارت آپ پررونقی دارد که با حمایت دولت، نوآوری قوی و مجموعه‌ای از استعدادهای متنوع تقویت می‌شود.

چندین فاکتور کلیدی برای پذیرش استارت آپ و سرمایه گذاری در کانادا وجود دارند که باید مورد توجه قرار گیرند. مثلا یک اکوسیستم تامین مالی قوی و قابل دسترس در این زمینه بسیار اهمیت دارد. این امر مستلزم در دسترس بودن شرکت‌های سرمایه گذاری خطرپذیر، سرمایه‌گذاران فرشته و طرح‌های رشد یا انکوباتور دولتی است که از استارت آپ‌ها در مراحل مختلف توسعه آن‌ها حمایت مالی کنند.

  • اگر استارت آپ شما توسط یک صندوق خطرپذیر کانادایی تایید شود، باید حداقل 200 هزار دلار سرمایه جذب کنید.
  • اگر استارت آپ شما از طرف یک گروه فرشته کانادایی تایید شود، به حداقل 75.000 دلار سرمایه نیاز دارید.
  • اگر استارت آپ شما توسط یک انکوباتور کسب و کار تایید شود، نیازی به سرمایه حداقلی نخواهید داشت.

ذکر این نکته مهم است که طرح استارت آپ با سرمایه گذاری کارآفرینی کاملا مغایرت دارد. روش استارت آپ مخصوص افراد خلاق و نوآوری می باشد که با هدف گسترش کسب و کار، شروع به فعالیت و دفاع از بیزنس خود می کنند.

علاوه بر این، شبکه‌ای از مشاوران می‌توانند راهنمایی و تخصص به استارت آپ‌ها ارائه دهند. کارآفرینان باتجربه، رهبران صنعت و سرمایه‌گذاران موفق می‌توانند بینش و پشتیبانی ارزشمندی را در مراحل اولیه توسعه استارت آپ‌ها ارائه دهند.

اگر علاقه‌مند به سرمایه گذاری در کانادا هستید، یکی از راه‌های موثر از طریق ثبت شرکت است. این کار به شما امکان می‌دهد در کانادا حضور قانونی داشته باشید و به بازار پرسود آن هم دسترسی پیدا کنید.

فرآیند ثبت شرکت در کانادا شامل چندین مرحله است. در ابتدا باید در مورد نوع ساختار تجاری شرکت تصمیم بگیرید که آیا انفرادی یا مشارکتی باشد. در مرحله بعد، باید نامی را برای شرکت خود برگزینید که منحصر به فرد و مطابق با قوانین کانادا باشد.

هنگامی که این جزییات را نهایی کردید، باید شرکت خود را در مراجع دولتی مناسب مانند دولت فدرال یا دولت استانی ثبت کنید. سپس مجوزهای لازم را دریافت کنید. با گذراندن این مراحل، می‌توانید در کانادا سرمایه گذاری کنید و از اقتصاد متنوع و پررونق آن بهره ببرید.

اگر شما صاحب شرکتی در خارج از کانادا هستید می توانید از طریق برنامه انتقال شعبه شرکت به کانادا، شرکت خود را در کانادا به ثبت رسانده و به این کشور مهاجرت کنید.

سرمایه گذاری در کشور کانادا با خرید یک بیزینس یا کسب و کار، فرصتی سودآور برای سرمایه‌گذاران خارجی است. برای شروع، تحقیق کامل و تجزیه و تحلیل بازار قبل از اقدام به خرید کسب و کار ضروری خواهد بود. سرمایه‌گذاران باید بخش‌های پررونق اقتصاد کانادا مانند فناوری، انرژی‌های تجدیدپذیر یا بهداشت و درمان را شناسایی کنند. سپس به دنبال کسب و کارهای همسو با اهداف سرمایه گذاری خود باشند.

در این روش سرمایه گذار پس از دریافت گواهی LMIA و خرید حداقل نیمی از سهام یک شرکت فعال و با ارائه یک بیزنس پلن، اقدام به توسعه تجارت و کسب و کار خریداری شده می نماید. سرمایه گذار می تواند از این روش برای گرفتن ویزای کار اقدام نماید.

علاوه بر این، در نظر گرفتن الزامات قانونی و مقررات برای سرمایه‌گذاران خارجی بسیار اهمیت دارد. زیرا ممکن است در هر استان یا صنعت، با مقررات متفاوتی روبه‌رو شوید. کسب راهنمایی از متخصصان حقوقی و مالی می‌تواند فرآیند را ساده‌تر کند و به رعایت تمام مقررات لازم بینجامد.

هنگامی که یک تجارت مناسب برای سرمایه گذاری در کانادا شناسایی شد، مذاکره در مورد قیمت منصفانه و معقول بسیار مهم است. برای ارزیابی سلامت مالی، ریسک‌های بالقوه و فرصت‌های رشد کسب و کار، انجام بررسی‌های دقیق توصیه می‌شود. انجام بررسی جامع صورت‌های مالی، دارایی‌ها، بدهی‌ها و سوابق مالیاتی شرکت، درک واضح‌تری از سودآوری و پتانسیل رشد کسب و کار ارائه می‌دهد.

ایجاد یک شبکه قوی از متخصصان مانند وکلا، حسابداران و مشاوران تجاری برای سرمایه گذاری موفق در کانادا بسیار مهم است. این متخصصان می‌توانند راهنمایی و پشتیبانی ارزشمندی را در کل فرآیند خرید بیزینس در کانادا، از ارزیابی اولیه تا نهایی کردن معامله ارائه دهند.

آیا به دنبال سرمایه گذاری پول خود در بازاری باثبات و سودآور هستید؟ پس به بخش املاک و مستغلات کانادا نگاه کنید. اولین قدم برای سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات کانادا، به انجام تحقیقات کامل و شناسایی مکان ایده‌آل اختصاص دارد.

هنگامی که مکان مناسب را انتخاب کردید، باید در مورد روندهای بازار محلی، ارزش ملک و نرخ اجاره تحقیق کنید تا سرمایه‌گذاری بازده مناسب داشته باشد. تعامل با یک مشاور املاک و مستغلات محلی متخصص در املاک می‌تواند در کشف فرصت‌های کلیدی و راهنمایی شما در فرآیند خرید موثر باشد. علاوه بر این، توجه به شاخص‌های اقتصادی مانند رشد جمعیتی و نرخ اشتغال هم بینشی را در مورد تقاضای ملک در آینده و پتانسیل افزایش قیمت ارائه خواهد داد.

فرانچایز یعنی خرید یک شعبه از یک بیزینس بزرگ. فرانچایز یک مدل کسب و کار است که در آن به یک فرد یا گروه (دارنده حق امتیاز) اجازه داده می‌شود با استفاده از برند، سیستم‌ها و پشتیبانی تثبیت‌شده خود، یک بیزینس را اداره کند. فرصت‌ها در کانادا فرانچایز زیاد هستند و در بخش‌های مختلف مانند غذا و نوشیدنی، خرده‌فروشی و خدمات یافت می‌شوند.

در این روش سرمایه گذار می تواند با پرداخت هزینه های لازم از نام و برند یک تجارت معروف استفاده نماید. سرمایه گذاری در این روش به دلیل حمایت شرکت و کمپانی اصل از فرد سرمایه گذار، شناخته بودن برند و عدم نیاز سرمایه گذار به تبلیغات گران و طولانی مدت دارای ریسک کمتری می باشد. و احتمال موفقیت و بقای کار در این روش بالا می باشد.

نکته مهم این روش این است که فرد سرمایه گذار باید مبلغی برای افتتاح یک واحد تجاری و همچنین هزینه های استفاده از لوگو و نام برند مورد نظر را پرداخت نماید. همچنین در این روش سرمایه گذار باید تمام هزینه لازم جهت افتتاح شعبه، تجهیز کردن مکان، هزینه های آموزش و تبلیغات و همچنین حق استفاده از نام و برند را در ابتدای کار و به صورت کامل پرداخت نماید.

سرمایه گذاری فرانچایز در کانادا چندین مزیت دارد. اولا این فرصت را برای افراد فراهم می‌کند تا با حمایت و راهنمایی یک برند معتبر، صاحب کسب و کار شوند. فرانچایزها اغلب دارای مدل‌های تجاری اثبات‌شده و نام‌های تجاری شناخته شده هستند. امری که می‌تواند در جذب مشتریان و افزایش شانس موفقیت سرمایه گذاری موثر باشد.

فرانچایزها از آموزش و پشتیبانی مداوم فرانچایزر نیز بهره‌مند هستند که به‌ویژه برای افرادی با تجربه تجاری محدود، مفید است. علاوه بر این، سرمایه گذاری در کانادا به افراد این امکان را می‌دهد که از یک شبکه مستقر بهره ببرند و از تخصص و منابع مشترک سایر فرانچایزها بهره‌مند شوند. به طور کلی، خرید فرانچایز در کانادا راهی برای کارآفرینی با احتمال موفقیت بالاتر، در مقایسه با شروع یک کسب و کار از صفر خواهد بود.

اما در نهایت سرمایه گذاری از طریق خرید فرانچایز به دلیل امنیت بیشتر در سرمایه گذاری و قطعیت در سود دهی روشی مطمئن و قابل توصیه در خصوص اخذ اقامت کانادا می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در بازار سهام یا بورس یک رویکرد نوآورانه و جدید محسوب می‌شود. افراد با سرمایه گذاری پول خود در بازار سهام نه‌تنها می‌توانند بازده بالقوه قابل توجهی به دست آورند، بلکه الزامات برنامه‌های مهاجرت کانادا از طریق سرمایه گذاری را نیز برآورده خواهند کرد.

در حال حاضر، با سرمایه گذاری 250 هزار تا 350 هزار دلار در بورس کانادا می‌توان اقامت دو ساله به دست آورد. پس از دو سال می‌توان اقامت موقت را تمدید کرد یا به سمت اخذ اقامت دائم حرکت کرد. مسیری که درنهایت می‌تواند به اخذ شهروندی کانادا نیز منجر شود. البته اخذ اقامت دائم و شهروندی الزامات سخت‌گیرانه‌تری را به همراه خواهد داشت.

اگر 100 هزار دلار برای سرمایه گذاری در کانادا دارید، چندین گزینه هست که می‌توانید با آن‌ها پول خود را افزایش دهید. یکی از گزینه‌های محبوب، سرمایه گذاری در بازار بورس است. شما می‌توانید مستقیما در سهام شرکت‌ها سرمایه گذاری کنید یا صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) را برگزینید.

شما می‌توانید سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کانادا را نیزدر نظر بگیرید. در حال حاضر، فرصت‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در املاک مسکونی یا تجاری کانادا وجود دارند. سپس می‌توانید ملک خود را اجاره دهید یا آن را برای سود بیشتر بفروشید.

یکی دیگر از استراتژی‌ها، سرمایه گذاری در صندوق‌های مشترک کانادا است. این صندوق‌ها وجوه چند سرمایه‌گذار را برای سرمایه گذاری در سبد متنوعی از سهام، اوراق قرضه یا سایر دارایی‌ها جمع‌آوری می‌کنند. صندوق‌های مشترک دارای مدیریت حرفه‌ای هستند. پس برای سرمایه‌گذارانی که ممکن است دانش یا زمان لازم برای مدیریت سرمایه گذاری خود را نداشته باشند، عالی خواهند بود.

درنهایت، سرمایه گذاری 100 هزار دلاری در اوراق قرضه کانادا می‌تواند گزینه مطمئن‌تری با درآمد ثابت محسوب شود. اوراق قرضه دولتی، شرکتی و سایر اوراق بهادار با درآمد ثابت، پرداخت سود منظم و بازگشت اصل سرمایه در تاریخ سررسید همراه هستند. این استراتژی به‌ویژه برای سرمایه‌گذاران ریسک گریز و خواهان درآمدهای پایدار جذابیت دارد.

سرمایه گذاری 200 هزار دلاری در کانادا فرصت‌های متعددی را برای افزایش ثروت به همراه دارد. اما تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری برای مدیریت ریسک و افزایش بازده، اهمیت شایانی دارد. یکی از گزینه‌ها، تخصیص بخشی از 200 هزار دلار به بازار سهام کانادا است. سرمایه گذاری در شرکت‌های کانادایی با سابقه رشد پایدار و سود سهام خوب می‌تواند بازده ثابتی را در بلندمدت ایجاد کند.

در نظر گرفتن صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) هم می‌تواند در دستور کار شما قرار بگیرد. این شرکت‌ها عملکرد بخش‌ها یا شاخص‌های مختلف بورس را دنبال می‌کنند و سیگنال سرمایه گذاری ارائه می‌دهند. این استراتژی به سرمایه‌گذار اجازه می‌دهد از رشد کلی اقتصاد منتفع شود، اما در عین حال، ریسک مربوط به نگهداری سهام را به حداقل برساند.

تراست‌های سرمایه گذاری املاک و مستغلات (REITs) نیز راهی مناسب برای سرمایه گذاری در کانادا با 200 هزار دلار خواهند بود. این تراست‌ها که سهام خود را در بورس هم عرضه می‌کنند، شرکت‌هایی هستند که املاک و مستغلات درآمدزا را در بخش‌های مختلف، تامین مالی یا مدیریت می‌کنند. با سرمایه گذاری در این تراست‌ها می‌توانید رشد بلندمدت و درآمد غیرفعال خوبی را انتظار داشته باشید.

بهترین سرمایه گذاری در کانادا

بازار املاک و مستغلات را باید بهترین سرمایه گذاری در کانادا به حساب آورد. این امر به‌ویژه در شهرهای بزرگ کانادا مانند تورنتو و ونکوور صادق است. اقتصاد و جمعیت رو به رشد کانادا می‌توانند سرمایه گذاری شما در بخش املاک را در درازمدت بسیار سودآور کنند. زیرا تقاضا برای مسکن به طور مداوم بالا می‌رود که منجر به افزایش درآمد اجاره و افزایش قیمت ملک خواهد شد.

دولت کانادا نیز برنامه‌ها و مشوق‌های مالیاتی گوناگونی را برای حمایت از صاحبان خانه و سرمایه‌گذاران ملکی ارائه می‌کند. امری که خرید خانه را به گزینه‌ای جذاب‌تر برای سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی تبدیل خواهد کرد.

بنابراین خرید ملک در کانادا را به عنوان یک جریان درآمد پایدار و ثابت در نظر بگیرید که ارزش آن نیز روز به روز افزایش خواهد یافت. همچنین می‌تواند محل اقامت شما در کانادا را تضمین کند که در صورت تصمیم به مهاجرت شما به این کشور، یک امتیاز بسیار بزرگ خواهد بود.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا مزایای زیادی به همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بازار مالی باثبات، سیاست‌های حمایتی دولت و مشوق‌های مالیاتی جذاب اشاره کرد. صنایع پررونق، نیروی کار متنوع و شهرت جهانی این کشور نیز بر جذابیت و مزایای سرمایه گذاری در آن افزوده است.

کانادا با رشد اقتصادی و نوآوری، همراه با حکمرانی پایدار و دموکراتیک خود به مقصدی عالی برای سرمایه‌گذارانی تبدیل شده است که به دنبال موفقیت‌های بلندمدت هستند. سرمایه گذاری در کشور کانادا با فرصت‌های فراوانی که به همراه دارد، انتخاب عاقلانه‌ای برای افراد سرمایه‌دار خواهد بود.

میزان سرمایه گذاری در کانادا برای اقامت

میزان سرمایه گذاری مورد نیاز در کانادا برای دریافت مجوز اقامت، به برنامه خاص انتخاب شده توسط فرد بستگی دارد. یکی از مسیرهای محبوب، برنامه سرمایه‌گذار مهاجر کبک (QIIP) است که حداقل به سرمایه گذاری 1.2 میلیون دلار کانادا نیاز دارد. متقاضیان باید دارایی خالص شخصی قانونی 2 میلیون دلار کانادا یا بیشتر داشته باشند. همچنین به تجربه مدیریتی و تعهد به نگهداری سرمایه گذاری خود برای مدت پنج سال نیاز دارند.

متقاضیان موفق در QIIP موفق به دریافت اقامت دائم کانادا خواهند شد. سندی که به آن‌ها و اعضای نزدیک خانواده‌شان اجازه می‌دهد در هر نقطه از کشور زندگی، کار و تحصیل کنند.

یک گزینه دیگر سرمایه گذاری در کانادا با اخذ اقامت، برنامه ویزای استارت آپ است. این ویزا به افراد دارای یک طرح تجاری قابل اجرا و مایل به سرمایه گذاری در اقتصاد کانادا اعطا می‌شود. متقاضیان باید بتوانند حداقل 200 هزار دلار کانادا از یک صندوق خطرپذیر یا 75 هزار دلار کانادا از یک گروه سرمایه‌گذار فرشته کانادایی جذب کنند.

سرمایه گذاری در استان کبک کانادا

کبک بزرگترین ایالت در کشور کانادا می باشد. و به خاطر داشتن منابع اقتصادی خوب و جود شرکت ها و کمپانی های معتبر و داشتن منابع طبیعی عالی سالانه پذیرای تعداد زیادی مهاجر می باشد که از روش های گوناگون اقدام به اخذ اقامت در کانادا می کنند.

یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها، سرمایه گذاری در استان کبک کانادا است که با نام برنامه سرمایه‌گذار مهاجر کبک (QIIP) شناخته می‌شود. تحت این برنامه، متقاضیان باید 1.2 میلیون دلار کانادا را در یک صندوق مورد تایید دولت به مدت پنج سال سرمایه گذاری کنند.

امنیت سرمایه گذاری شما توسط استانداری کبک تضمین می‌شود و در پایان دوره پنج ساله، به شما بازگردانده خواهد شد. به متقاضیان موفق در این طرح، همراه با خانواده نزدیک آن‌ها، اقامت دائم کانادا اعطا می‌شود. اقامتی که فرصتی برای زندگی، کار، تحصیل و درنهایت شهروندی کانادا را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

سرمایه گذار باید سرمایه خود را از راه های قانونی تجاری و صحیح بدست آورده باشد. که این سرمایه می تواند به صورت پس انداز، حساب بانکی و سند تک برگی خرید ملک در ایالت باشد. و البته سرمایه  و سرمایه گذاری شما پس از اخذ ضمانت کانادا تحت ضمانت دولت کانادا قرار می گیرد.

همچنین اگر سرمایه گذار از سابقه مدیریتی در کشور مبداء برخوردار باشد، و یا دارای دو سال سابقه کار در مشاغل خاص مانند داروسازی، پزشکی، جراحی را داشته و یا سهامدار بیمارستان، سهامدار و مدیر ارشد شرکت های خصوصی و یا عمومی باشد. پروسه دریافت اخذ اقامت کانادا برای ایشان سریعتر انجام می گردد.

سرمایه گذاری در کبک دارای مزایایی مهمی  می باشد که عبارتند از:

  • هزینه زندگی در کبک نسبتاً پایین تر از سایر ایالات کانادا می باشد.
  • مصاحبه سرمایه گذار به زبان فارسی انجام می گیرد.
  • سرمایه گذار در این ایالت نیاز به مدرک تحصیلی و مدرک زبان ندارد.
  • سرمایه گذار پس از اخذ اقامت می تواند در هر ایالتی که مایل باشد، ساکن شود.
  • سرمایه گذار می تواند از خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان استفاده نماید.
  • سرمایه، سرمایه گذار می تواند به صورت پول نقد، حساب بانکی و یا دارایی های منقول در این استان باشد.

سرمایه گذاری در ونکوور کانادا

سرمایه گذاری در ونکوور کانادا همیشه به عنوان یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی مطرح می‌شود. ونکوور با اقتصاد قوی، محیط سیاسی باثبات و صنایع متنوع خود، مکانی ایده‌آل برای استقرار سرمایه افراد محسوب می‌شود. همچنین یک بازار بسیار قوی در بخش املاک و مستغلات دارد. به نحوی که ارزش ملک به طور مداوم افزایش می‌یابد و نرخ اجاره هم در آن، بالا است.

ونکوور به دلیل بخش فناوری پررونق و جذب سرمایه‌گذاری در بخش‌های نوآورانه شهرت دارد. این شهر با موقعیت استراتژیک خود در ساحل غربی کانادا، به عنوان دروازه مهمی به آسیا عمل می‌کند. بنابراین فرصت خوبی برای تجارت و سرمایه گذاری در کانادا با کشورهای حاشیه اقیانوس آرام خواهد بود.

تعهد ونکوور به توسعه پایدار و طرح‌های سبز آن نیز زبانزد است. این شهر به ترویج مسئولیت زیست‌محیطی می‌پردازد و سرمایه گذاری قابل توجهی در انرژی‌های تجدیدپذیر، سیستم‌های حمل‌ونقل سبز و زیرساخت‌های سازگار با محیط زیست انجام می‌دهد. بنابراین سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار بازده بالایی را در این بخش‌ها داشته باشند.

ونکوور بر رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی تاکید می‌کند. امری که سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی مانند بهداشت و درمان، آموزش عالی و گردشگری را با سودآوری بالایی تضمین خواهد کرد.

هزینه سرمایه گذاری در کانادا

مطمئنا سرمایه گذاری در کشور کانادا چندین مزیت مهم نظیر اقتصاد باثبات، منابع فراوان و نیروی کار بسیار ماهر دارد. با این حال، نباید هزینه سرمایه گذاری در کانادا را نیز از نظر دور داشت.

اولا ممکن است نرخ‌های مالیاتی بالاتری در مقایسه با سایر کشورها وجود داشته باشد. امری که می‌تواند بر بازده سرمایه گذاری تاثیر بگذارد. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران خارجی اغلب با موانع نظارتی و فرآیندهای بوروکراتیک مواجه هستند؛ موضوعی که سرمایه‌گذاری را به تاخیر می‌اندازد یا پیچیده خواهد کرد. همچنین بالا بودن هزینه‌های زندگی به‌ویژه در شهرهایی مانند ونکوور و تورنتو، می‌تواند به افزایش هزینه‌ها برای مشاغل و افراد منجر شود.

به طور کلی، مزایای سرمایه گذاری در کشور کانادا غیرقابل انکار هستند. اما هزینه‌های مربوطه را هم باید به‌دقت در نظر بگیرید تا تصمیمات آگاهانه‌تری اتخاذ کنید.

هزینه لازم برای سرمایه گذاری در کانادا

کمترین مبلغ سرمایه گذاری در کانادا

کمترین مبلغ سرمایه گذاری در کانادا ممکن است به نوع سرمایه‌گذاری و موسسه مالی آن وابسته باشد. اما به طور کلی، برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری با مقدار پول کم هستند هم گزینه‌های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از کارگزاری‌های آنلاین ممکن است برای انواع خاصی از حساب‌ها، حداقل نیازهای سرمایه گذاری نداشته باشند. بنابراین به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند کار خود را با کمتر از 1 دلار شروع کنند.

صندوق‌های سرمایه گذاری متقابل با هزینه کم یا صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) نیز در کانادا وجود دارند. این صندوق‌ها فرصت‌هایی را با سرمایه‌گذاری اولیه کمتر از 25 یا 50 دلار به افراد متقاضی ارائه می‌دهند.

ضمنا حداقل سرمایه موردنیاز برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا نیز بین 250 هزار تا 350 هزار دلار است. با این حال، طبق قوانین سازمان مهاجرت فدرال کانادا، حداقل یا حداکثر مبلغ برای سرمایه گذاری عادی تعیین نشده است.

مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا

مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری در کانادا به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور معمول، این فرآیند حدود 12 تا 24 ماه (یک تا دو سال) طول می‌کشد؛ اما در موارد خاص ممکن است بیشتر هم باشد. این مدت زمان تحت تاثیر عوامل گوناگونی مانند پیچیدگی سرمایه گذاری، کامل بودن درخواست و حجم درخواست‌های در حال پردازش توسط دولت کانادا قرار دارد.

متقاضیان برای اطمینان از سرعت و روند راحت دریافت ویزا باید تمام مدارک مورد نیاز را ارائه دهند. همچنین معیارهای واجد شرایط بودن را برآورده کنند و با هرگونه تغییر در روند درخواست هماهنگ باشند. برنامه‌ریزی از قبل و گرفتن کمک و مشاوره حرفه‌ای هم می‌تواند در سریع‌تر شدن فرآیند درخواست موثر باشد.

سرمایه گذاری در کانادا به کمک هلدینگ رسام

کانادا همیشه کشوری جذاب برای مهاجرین و مهاجر پذیر می باشد. برای یک سرمایه گذاری هدفمند و صحیح در این کشور، ابتدا سرمایه گذار می بایست تمامی معایب، محسنات، نکات مثبت و منفی روش موررد نظر خود را بررسی نماید و تا حد امکان از راهنمایی و مشاوره های وکیل معتبر بهره ببرد، سرمایه گذار بهتر است پیش از اقدام از تمام شرایط روشی که انتخاب نموده آگاه باشد و سپس با دانش و اطلاعات کافی اقدام به سرمایه گذاری در کانادا نماید.

هلدینگ رسام ارائه‌دهنده پیشروترین و جامع‌ترین راه‌حل‌های سرمایه گذاری برای مشتریان فردی و سازمانی است. رسام با تیمی از متخصصان بسیار ماهر و سابقه موفقیت‌آمیز خود، طیف وسیعی از خدمات مانند مدیریت پورتفولیو، برنامه‌ریزی مالی، ارزیابی ریسک، تحقیقات و اخذ ویزای سرمایه گذاری در کشور کانادا را ارائه می‌دهد.

تخصص رسام در شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری سودآور بخش‌های مختلف اقتصاد کانادا مانند فناوری، املاک و مستغلات و انرژی پایدار است. رسام به تعهد خود در ارائه خدمات منحصر به فرد افتخار می‌کند.

هلدینگ رسام با دانش گسترده‌ای که از بازار کانادا دارد، به شما کمک می‌کند پیچیدگی‌های سرمایه گذاری در کانادا را با موفقیت طی کنید و بازدهی خود را به حداکثر برسانید. چه به دنبال رشد ثروت شخصی خود باشید، چه بخواهید از این طریق اقامت کانادا را به دست آورید یا به خود اشتغالی کانادا دست یابید، هلدینگ رسام مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای ارتبا با مشاورین ما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت اقدام کرده و یا پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

به این مطلب امتیاز دهید.
[کل: 4 میانگین: 5]

تماس و مشاوره رایگان

فرم مشاوره رایگان مهاجرت

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

آخرین مقالات وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

× مشاوره آنلاین