اقامت تمکن مالی اسپانیا

نام قدیم کشور اسپانیا، اندلس بوده است و از هیجان انگیزترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا است و برطبق بررسی ها و مطالعات انجام شده کشور اسپانیا یکی از مقاصد دارای بیشترین گردشگر می باشد. پایتخت کشور اسپانیا، شهر مادرید است و از شهرهای پرطرفدار کشور اسپانیا می توان به بارسلون اشاره کرد. زبان رسمی کشور اسپانیا، اسپانیایی است و آب و هوای این کشور معتدل مدیترانه ای است و دارای جزایر و سواحل زیادی از جمله جزایر بالئاری و جزایر قناری می باشد.

اقامت تمکن مالی اسپانیا، یکی از روش‌های مهاجرت به اسپانیا است. در این مقاله از موسسه مهاجرتی هلدینگ رسام به بررسی شرایط و مدارک لازم برای دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا می‌پردازیم. پس اگر قصد مهاجرت به یک کشور اروپایی دارید و به دنبال یک روش آسان و سریع هستید این مطلب را از دست ندهید.

اقامت تمکن مالی اسپانیا
نام و نام خانوادگی *
این فیلد را پر کنید
شماره موبایل *
این فیلد را پر کنید
  1. هلدینگ رسام
  2. وبلاگ
  3. اقامت تمکن مالی اسپانیا

بدون محدودیت سنی

بدون نیاز به مدرک زبان اسپانیایی

مهاجرت به همراه اعضای خانواده

مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی

اسپانیا یکی از کشورهایی است که درخواست‌های زیادی برای مهاجرت ایرانیان دارد و خوشبختانه مهاجرت به این کشور از طریق تمکن مالی نیز امکان پذیر است. در این روش مهاجرتی متقاضی می‌تواند به همراه اعضای خانواده درخواست خود را ارائه دهد. فرزندان نیز تا سن 18 سالگی می‌توانند زیر مجموعه خانواده باشند. مهاجرت از طریق تمکن مالی نیاز به سرمایه بالا ندارد و بهترین گزینه برای افراد بازنشسته است، چرا که می‌توانند بدون کار کردن به زندگی خود ادامه دهند. افرادی که علاقه مند به اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا هستند بایستی مبلغی حدود 40-30 هزار یورو در حساب خود داشته باشند. علاوه بر این مبلغ برای مهاجرت از روش تمکن مالی اسپانیا بایستی اثبات کنند که دارای درآمدی ثابت تقریباً حدود ماهی 3 هزار یورو می ­باشند. این مبالغ بستگی به تعداد اعضای خانواده دارد.

اقامت خود حمایتی اسپانیا محدودیت سنی برای متقاضی ندارد و متقاضی ملزم به دریافت مدرک زبان اسپانیایی نیست. اقامت ابتدایی بصورت یکساله بوده و بعد از گذشت یکسال، اقامت خودحمایتی اسپانیا دوباره برای مدت یکسال تمدید می گردد. سپس اقامت سه ساله اخذ خواهید نمود. در مجموع بعد از گذشت پنج سال اقامت دائم اسپانیا به شما تعلق می گیرد. بعد از یک سال از دریافت اقامت دائم، شما می توانید درخواست پاسپورت نمایید. در این روش نیازی به سرمایه­ گذاری نمی باشد، نیازی به تاسیس شرکت ندارید، نیازی نیست که مالیات بپردازید، نیازی نیست که بیمه­ های گران­ قیمت داشته باشید. از تمام حقوق اقامتی نظیر تحصیل رایگان برای کلیه اعضای خانواده بهره­ مند می­ شوید.

روند درخواست اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی به  صورت زیر است:

1

ارسال درخواست شما در نزدیک‌ترین کنسولگری اسپانیا در کشور خود

2

ارائه مدارک ترجمه شده به صورت کامل

3

پرداخت هزینه‌های بررسی درخواست اقامت تمکن مالی

نکته حائز اهمیت این است که اگر مدارک شما ناقص باشد درخواست شما رد خواهد شد و هزینه‌های پرداختی شما مسترد نمی‌شود. لذا پیشنهاد می‌شود روند قانونی مهاجرت به اسپانیا را به کارشناسان خبره هلدینگ مهاجرتی رسام بسپارید تا درخواست شما ضریب اطمینان بیشتری بیابد.

میزان تمکن مالی برای اسپانیا

میزان تمکن مالی برای اسپانیا برای هر فراد خانواده متفاوت است و باید به گونه‌ای باشد که ثابت نماید شما از عهده هزینه‌های زندگی در اسپانیا به خوبی بر می‌آیید. زمانی می‌توانید برای دریافت تابعیت و پاسپورت اسپانیا اقدام نمایید که ده سال از اقامت شما سپری شده باشد. در این صورت با تسلط بر زبان اسپانیایی و آشنایی کافی با کشور اسپانیا واجد شرایط تابعیت اسپانیا خواهید بود. در این سال‌ها با توجه به اینکه میزان تمکن مالی خوبی دارید، نیازی به کار نخواهید داشت و می‌توانید هزینه‌های خود را از (منابع درآمد مورد قبول دولت اسپانیا) بپردازید. همچنین با توجه به اینکه تحصیل در اسپانیا اجباری است، فرزندانی که بین سن 6 تا 16 سال هستند باید در اسپانیا به تحصیل بپردازند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت میزان تمکن مالی بالایی نیاز نیست.

برای تخمین بودجه کافی در اسپانیا می‌توانید از شاخص تعیین حداقل درآمد سالیانه در اسپانیا (IPREM) استفاده نمایید. هزینه اقامت تمکن مالی اسپانیا نسبت به سایر روش‌ها مقرون به صرفه‌تر است. چنانچه از تمکن مالی کافی برخوردار نباشید، دولت اسپانیا اقامت شما را تایید نخواهد کرد. فرآیند اخذ اقامت از طریق تمکن مالی بین 5 تا 9 ماه به طول می‌انجامد. چنانچه بخواهید اقامت تمکن مالی خود را تمدید کنید می‌توانید در انتهای سال با احراز هویت تمامی شرایط، نسبت به تمدید اقدام نمایید. این پروسه برای شهروندان غیر از اتحادیه اروپا آزاد است و به روشی مطلوب برای اخذ اقامت مهاجران تبدیل شده است. حتی برخی افراد به اخذ اقامت تمکن مالی یونان نیز می‌اندیشند. یونان کشوری با فرهنگ غنی است و مورد توجه توجه ایرانیان بسیاری قرار دارد.

میزان تمکن مالی برای اخذ اقامت اسپانیا

مزایای اقامت تمکن مالی اسپانیا

عدم نیاز به مدرک زبان

عدم وجود محدودیت سنی

مهاجرت به همراه اعضای خانواده

سفر به همه کشورهای حوزه شنگن

عدم نیاز به انتقال سرمایه به اسپانیا

امکانات شهروندی در اتحادیه اروپا

بیمه های پزشکی و درمانی معتبر

اقدام برای کلیه اعضای خانواده

عدم اجبار به راه‌اندازی کسب و کار

افتتاح حساب بانکی در اسپانیا

تحصیل رایگان فرزندان در اسپانیا

معافیت از پرداخت مالیات سالانه

سهولت در تمدید اقامت

اقامت دائم اسپانیا پس از 5 سال

تابعیت اسپانیا پس از 10 سال

با توجه به اینکه اقامت تمکن مالی مزایای زیادی دارد، می‌توانید به راحتی به خرید ملک در اسپانیا بپردازید و بخشی از هزینه‌های زندگی خود را به سرمایه گذاری تبدیل کنید.

شرایط لازم برای اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی

شرایط لازم برای اقامت اسپانیا، بسیار آسان است و اگر دارای تمکن مالی باشید به راحتی می‌توانید آن را دریافت کنید. این شرایط به شرح زیر است:

داشتن درآمد ماهیانه مناسب:

یکی از شرایط‌های لازم برای اقامت اسپانیا این است که درآمد سرپرست خانوار باید به 2500 یورو برای سرپرست، 1000 یورو برای همسر و 600 یورو برای هر فرزند برسد. درآمد می‌تواند حقوق بازنشستگی، درآمد حاصل از سود سپرده بانکی، درآمد حاصل از سود سهام یا کسب و کار باشد.

داشتن سپرده مناسب در حساب بانکی:

مبلغ سپرده باید به ازای هر یک از اعضای خانواده 6.500 یورو باشد.

عدم سوء پیشینه:

نداشتن سابقه کیفری در ایران و یا هر کشور مبدا دیگر یکی دیگر از الزامات اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی است.

مدارک لازم برای اقامت تمکن مالی اسپانیا

شناسنامه همه اعضای خانواده
پاسپورت معتبر با حداقل اعتبار دو ساله
سند ازدواج در صورتی که همسر نیز متقاضی اخذ اقامت باشد
دو قطعه عکس جدید همه اعضای خانواده
گواهی تمکن مالی از بانک، اسناد مالکیت، صورتحساب سپرده های بانکی و سهام و مدارک ثابت کننده درآمد شخص
گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
مدارک درآمد مبالغ بالا
گواهی سپرده بانکی به مبلغ بالا
اجاره نامه ملکی
بیمه درمانی
گواهی آزمایش پزشکی

با توجه به اینکه مقدار پول مورد نیاز برای اخذ اقامت اسپانیا زیاد است، در صورتی که در چندین حساب بانکی، موجودی داشته باشید، می‌توانید درخواست خود را ارائه دهید. اما در این روش نیاز است که صورت‌حساب بانکی 6 ماه گذشته را به صورت کامل ارائه دهید. همچنین موجودی بانکی باید به یورو یا یک ارز بین المللی قابل تبدیل به یورو باشد.

مدارک مورد نیاز برای اقامت تمکن مالی اسپانیا

اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا توسط هلدینگ مهاجرتی رسام

مهاجرت به اسپانیا و زندگی در این کشور توجه ایرانیان را به سوی خود جذب می‌کند. با توجه به اینکه ممکن است پس از ارائه مدارک لازم و برخورداری از شرایط، اخذ اقامت شما تایید نشود، نیاز خواهید داشت این پروسه را بارها و بارها تکرار کنید که اغلب خسته کننده خواهد بود. اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا و اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه توسط هلدینگ رسام نیز انجام می‌شود. ما این پروسه را به صورت کاملا حرفه‌ای و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. برای بررسی دقیق شرایط و انتخاب بهترین روش مهاجرت به اسپانیا و اخذ مشاوره می‌توانید همین حالا با کارشناسان هلدینگ مهاجرتی رسام تماس بگیرید.

نتیجه گیری

اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا یکی از روش‌های آسان و بدون نیاز به اشتغال برای مهاجرت به این کشور است. این روش مهاجرتی مخصوص بازنشستگان و افرادی است که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند. منابع کسب درآمد مورد قبول دولت اسپانیا شامل حقوق بازنشستگی، درآمد حاصل از کسب و کار و درآمد حاصل از خانه و ملک است. تمکن مالی شما باید به میزانی باشد که کفاف زندگی برای شما و همه افراد خانواده را بدهد. اخذ اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی نیاز به مدارک کامل دارد و در صورتی که مدارک شما ناقص باشد، درخواستتان رد می‌شود. از این رو با سپردن پروسه اخذ اقامت به کارشناسان حرفه‌ای هلدینگ مهاجرتی رسام می‌توانید ضریب اطمینان اخذ اقامت اسپانیا را بالا ببرید. برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی شما می‌توانید با کارشناسان ما در هلدینگ رسام تماس گرفته و یا از طریق اینستاگرام هلدینگ رسام با ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید.
[کل: 0 میانگین: 0]

تماس و مشاوره رایگان

فرم مشاوره رایگان مهاجرت

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

آخرین مقالات وبلاگ

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

× مشاوره آنلاین