اقامت اتریش از راه ثبت شرکت

اتریش یکی از کشورهایی است که استاندارد زندگی در آن، تنها چند دهم درصد زیر 10 می‌باشد. عدد 10 بهترین امتیاز برای کیفیت زندگی را نشان می‌دهد. بنابراین اتریش در میان کشورهای با کیفیت بالا برای زندگی به شمار می‌رود. راه‌های بی‌شماری برای مهاجرت به اتریش وجود دارد. بهترین روش‌ها برای مهاجرت به این کشور، طبق تجربه‌ها و آمارهای موجود کار، تحصیل و برنامه های تجاری و سرمایه‌گذاری اعلام‌شده است. در زمینه مهاجرت از طریق برنامه های تجاری نیز یکی از بهترین راه‌ها، ثبت شرکت در اتریش است. در حقیقت، متقاضیان به واسطه ثبت شرکت، می‌‌توانند اقامت کشور اتریش را اخذ کنند.

موقعیت جغرافیایی کشور اتریش درست در محل تقاطع غرب و شرق واقع‌شده است. همین امر باعث گردیده تا تعداد بسیار زیادی سرمایه‌گذار خارجی برای مهاجرت و ثبت شرکت در این کشور اقدام نمایند. مالیات بر ارزش افزوده پایین در اتریش نیز باعث‌شده است که به یکی از پرمتقاضی‌ترین کشورها جهت ثبت شرکت تبدیل شود. اگر تمایل به مهاجرت به این کشور از طریق ثبت شرکت در اتریش دارید، ادامه این نوشتار را که توسط همکاران زبده ما در موسسه مهاجرتی هلدینگ رسام آماده‌شده است، از دست ندهید.

نام و نام خانوادگی *
این فیلد را پر کنید
شماره موبایل *
این فیلد را پر کنید
  1. هلدینگ رسام
  2. وبلاگ
  3. اقامت اتریش از راه ثبت شرکت

اتریش در یک نگاه

کشور اتریش در  اروپای مرکزی قرار دارد. همسایگان اتریش از شرق اسلواکی و مجارستان، از شمال جمهوری چک و آلمان، از غرب لیختن اشتاین و سوئیس و از جنوب ایتالیا و اسلوونی می باشند.

در کشور زیبا و دیدنی اتریش، زندگی شهری و مدرن در کنار طبیعت جذاب و بکر قرار دارد. اتریش دارای جاذبه‌های گردشگری متعدد و متنوعی می باشد.

کشور اتريش دارای حدودا هشت ميليون نفر جمعیت و 83871 كيلومتر مربع مساحت می باشد. پايتخت اين جمهوری پارلمانی وين می باشد و زبان ملی این كشور آلمانی است. كشور اتريش جزء كشورهای اتحاديه اروپا (قلمرو يورو) به حساب می آید. واحد اندازه گيری در كشور اتريش براساس سيستم متريک و همچنين ساعت رسمی آن بر اساس ساعت رسمی اروپای مركزی (ساعت گرينويچ) تنظيم شده است.

اتریشی ها مردمی با فرهنگ بسیار غنی می باشند. و بسیار اجتماعی و مهربان هستند و اصلاً نمی توان آثاری از نژادپرستی را در خلق و خوی آنها مشاهده کرد. در سفر به اتریش اگر آلمانی بلد نیستید، سعی کنید احوالپرسی را به زبان آلمانی یاد بگیرید.

اتریش کشوری کوهستانی است و بارش باران یا برف تقریباً در اکثر روزهای سال رخ می دهد. البته آب و هوای اتریش زیاد سرد نیست و روزهای زیادی در این کشور آفتابی می باشد.

اتریش در یک نگاه

مهاجرت به اتریش

امکان مهاجرت به اتریش به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. اما امکان دسترسی به اقامت دائم تنها از چند روش خاص وجود دارد. روش‌هایی همانند کارت قرمز سفید قرمز، روش تمکن مالی یا خودحمایتی و ثبت شرکت در اتریش از جمله راه‌های مناسب در این کشور به همراه دریافت اقامت دائم هستند.

اقامت اتریش از طریق تمکن مالی یکی از روش‌های اخذ اقامت در اتریش است که طرفداران خاص خود را دارد. همان‌طور که از نام این روش برمی‌آید، متقاضیان باید توانایی حمایت مالی خود را در اتریش داشته باشند. بنابراین داشتن تمکن مالی، یکی از مهم‌ترین شرط استفاده از این روش در اتریش به‌شمار می‌رود. از طریق روش خودحمایتی، متقاضیان یک اقامت موقت یک‌ساله دریافت می‌کنند. سپس آنها می‌توانند پس از پنج سال، اقامت موقت خود را به اقامت دائم تغییر دهند.

روش قرمز سفید قرمز نیز یکی از روش‌های مهاجرت به کشور اتریش است که به افراد با شرایط بسیار ویژه اعطا می‌شود. از طریق روش قرمز سفید قرمز، متقاضیان یک کارت اقامت دوساله دریافت می‌نمایند. امکان تمدید اقامت نیز وجود دارد و اگر مدت زمان اقامت افراد به پنج سال برسد، می‌‌توانند پس از آن برای اقامت دائم اقدام نمایند. در حقیقت، با زندگی در کشور اتریش به مدت بیش از شش سال، امکان دریافت پاسپورت اتریش برای متقاضیان فراهم می‌شود. از آن‌جایی که استفاده از روش قرمز سفید قرمز اخیرا توسط دولت اتریش با استقبال زیادی مواجه‌شده است، بنابراین تنها افرادی با شرایط ویژه و موردتایید دولت اتریش، امکان استفاده از آن را دارند.

ثبت شرکت در اتریش نیز از پرطرفدارترین روش‌های تجاری در اتریش است که کارشناسان ما در هلدینگ رسام در این مقاله مفصل به آن پرداخته‌اند.

مهاجرت به اتریش

ثبت شرکت در اتریش

اقامت اتریش از راه ثبت شرکت به چه صورت امکان پذیر است؟ درباره کشور اتریش و قوانین آن چه می‌دانید؟ آیا درباره سيستم اقتصادی اتريش و سطح آن آگاهی‌های لازم را دارید؟ سيستم اقتصادی اتريش و ويژگی های مشاركت اجتماعی چیست؟ مشاركت اجتماعی در کشور اتریش در چه سطحی است؟ مزایای اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت چیست؟

وین پایتخت کشور اتریش، حدود ده سال متوالی است که به‌عنوان بهترین شهر دنیا برای زندگی انتخاب می‌شود. این شهر از نظر کیفیت زندگی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر رضایت مردم تاثیر مثبت گذاشته، رشد اقتصادی در کشور اتریش است. همچنین این کشور از سال 2017 تاکنون از نظر کیفیت زندگی در رده سوم قرار دارد و این نشانه ثبات اقتصادی در اتریش است. یکی از مهم‌ترین دلایل علاقمندی افراد به ثبت شرکت در اتریش نیز می‌تواند همین باشد.

ثبت شرکت در اتریش یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور است که سالانه تعداد زیادی از متقاضیان را به خود جذب می‌نماید. افرادی که شرایط کار، تحصیل و یا روش‌های دیگر مهاجرت را ندارند، می‌توانند از طریق ثبت شرکت در اتریش اقدام نمایند. در واقع می‌توان گفت آخرین تیر خلاص برای افرادی که مشتاق مهاجرت به این کشور پررونق هستند، استفاده از فرصت ثبت شرکت است. این روش مناسب افرادی است که شرایط لازم برای اخذ ویزاهای دیگر را ندارند ولی از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند. مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اتریش اگر از طریق درست و اصولی انجام شود، بسیار راحت است. چرا که این کشور از ایده‌های جدید و نوآورانه استقبال می‌کند.

ثبت شرکت در اتریش مزایای زیادی برای افراد به همراه دارد. متقاضیان غیر اروپایی امکان این را دارند تا با ثبت شرکت در اتریش اقامت یک‌ساله قابل تمدید این کشور را دریافت نمایند. به محض دریافت اقامت اتریش، افراد می‌توانند بدون محدودیت به کل اروپا دسترسی داشته باشند. تحصیل رایگان فرزندان، افتتاح حساب بانکی، دریافت وام و مواردی از این قبیل نیز از جمله مزایای قانونی است که با دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در اتریش به متقاضیان اعطا می‌شود. یکی دیگر از کشورهایی که مزایای بسیاری برای مهاجرت از طریق ثبت شرکت برای متقاضیان قرار داده است کانادا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت شرکت در کانادا و انتقال شعبه شرکت در کانادا می توانید به مقاله های مربوط به آن در سایت هلدینگ رسام مراجعه کنید.

اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت

اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت

اتریش در قلب قاره سبز اروپا جای دارد و از کشور های مرکزی اروپا است، در این کشور بیشتر به زبان آلمانی تکلم می‌کنند.

سرمایه گذاران خارجی از سراسر جهان جذب کشور اتریش می شوند چرا که یکی از کشور های ثروتمند اروپا است و سرمایه گذاران می توانند از فرایند ثبت شرکت در اتریش بهره مند شوند، همچنین می توانند با تضمین بهترین استاندارد های جهان (به دلیل عضویت اتریش در چندین سازمان بین المللی از جمله بانک جهانی، سازمان تجارت جهانی و سازمان همکاری و توسعه اقتصادی)، به تجارت بپردازند.

صرفاً ثبت شرکت در اتریش متقاضیان را به اقامت دائم این کشور نمی‌رساند. متقاضیان برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در اتریش باید حداقل مبلغ 100 هزار یورو سرمایه‌گذاری کرده‌باشند و همچنین یک طرح تجاری قدرتمند و قابل‌توجه ارائه نمایند. برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در اتریش متقاضی ابتدا باید پلن خود را به دولت اتریش ارائه دهد. دولت نیز پس از انجام بررسی‌های لازم و درصورت قابل‌قبول بودن پلن، در مدت سه هفته، و پس از تاییدیه‌های موردنیاز، ویزا برای مالک شرکت صادر می‌نماید. پس از دریافت ویزا و ثبت شرکت در اتریش یک اقامت موقت یک‌ساله به فرد به عنوان مدیرعامل اصلی شرکت، ارائه می‌شود. درصورتی که شرکت براساس طرح تجاری تعیین‌شده اولیه، به فعالیت خود ادامه دهد، امکان تمدید اقامت ‌موقت یک‌ساله فراهم خواهدشد.

پس از پنج سال اقامت موقت و فعال پس از ثبت شرکت در اتریش فرد می‌تواند برای اقامت دائم اقدام نماید. البته باید شرکت در طول مدت اقامت موقت، فعال مانده باشد و همچنین مالیات به‌موقع و سالانه و طبق شاخص‌ها پرداخت‌شده باشد. یک سال پس از دریافت اقامت دائم، درصورتی که متقاضیان معیارهای زیر را داشته باشند، می‌توانند برای اخذ پاسپورت کشور اتریش نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

در کشور اتریش افراد غیر اتریشی می توانند با خرید یا تاسیس شرکت در این کشور اقامت دریافت نمایند. راه های متنوعی برای اخذ اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آن جا وجود دارد. انواع شرکت ها با تفاوت در سطح مسئولیت و نحوه پرداخت مالیات در کشور اتریش وجود دارد. از انواع این شرکتها می توان به شرکت های زیر اشاره کرد.

شرکت با مسئولیت محدود Gmbh (معمولترین نوع ثبت شرکت)

شرکت سهامی خاص

شرکت با تشکیلات باز

شرکت با تشکیلات شرکتی مطابق با قوانین اتحادیه اروپا

شرکت با تشکیلات شخصی

شرکت با تشکیلات شرکتی تشکیل شده از افراد حقیقی و حقوقی

شرکت با تشکیلات شرکتی با مشارکت در بخش سرمایه گذاری

به طور معمول شرکت های موجود در کشور اتریش بخصوص شرکت های با مسئولیت محدود و شرکت های سهامی خاص ملزم به پرداخت مالیات می باشند که نرخ مالیات بر سود شرکت ها از سال ۲۰۰۵ از ۳۴ درصد به ۲۵ درصد کاهش یافته است که همین امر موجب توجه بیشتر سرمایه گذاران خارجی شده است.

قانون اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت و همچنین سرمایه گذاری در اتریش، اصلی ترین قانونی است که برای ایجاد یک تجارت در این کشور، پیش بینی شده است.

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در اتریش

شرایط دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در اتریش

برخی از شرایطی که برای اخذ تابعیت پس از ثبت شرکت در اتریش موردنیاز هستند، عبارتند از:

  • آشنایی کامل با فرهنگ و سبک زندگی کشور اتریش و تلاش برای ادغام با آن
  • شرکت در آزمون شهروندی و دریافت نمره حدنصاب از آن
  • نداشتن هیچ‌گونه سوء پیشینه اداری یا کیفری
  • زندگی به مدت حداقل پنج سال به صورت قانونی و فعال
  • تسلیم تابعیت قبلی کشور مبدأ
  • تسلط مناسب به زبان آلمانی و توانایی ایجاد ارتباط فعال و موثر
  • برخورداری از توانایی مالی بالا و امکان دریافت حقوق کارمندان شرکت، مالیات و همچنین تامین باقی هزینه‌ها به مدت یک سال
  • اثبات عدم همکاری با هرگونه گروهک تروریستی و ضد صلح

لازم به ذکر است، درصورتی که متقاضی به ثبت شرکتی در اتریش اقدام نماید که کارآفرینی به دنبال داشته‌باشد، می‌تواند به اخذ اقامت دائم این کشور امیدوار باشد.

مزایای ثبت شرکت در اتریش

ثبت شرکت در کشور اتریش دارای مزایایی می باشد که شما با ثبت شرکت در این کشور می‌توانید از تمام مزایای قانونی اقامت در این کشور زیبا بهره‌ مند شوید. در زیر به تعداد زیادی از مزایای ثبت شرکت در اتریش پرداخته ایم:

می توانید از بیمه و خدمات درمانی رایگان در این کشور استفاده کنید.

امکان افتتاح حساب در این کشور را نیز خواهید داشت.

امکان دریافت وام از بانک های اتریش وجود دارد.

حساب های بین المللی خواهید داشت.

از وام با بهره بسیار پایین می توانید استفاده کنید.

متقاضیان و همراهان در مقاطع دانشگاهی و قبل از دانشگاه به صورت رایگان تحصیل می کنند.

می توانید کلیه اعضای خانواده را همراه ببرید.

کسب و کار سود ده در کشوری بسیار امن جهت سرمایه گذاری ایجاد خواهید کرد.

اتریش از نظر سیاسی و اقتصادی پایدار و ثبات دار است.

نرخ مالیات شرکت ها پایین است.

سیستم حقوقی در اتریش قابل اعتماد است.

دولتی پیشرفته و کارآمد دارد.

دارای نیروی کار ماهر و متخصص است.

نرخ فساد اداری پایین دارد.

همکاری قوی بین حوزه های تجارت، علمی و قضایی وجود دارد.

دارای تجارت و معاهدات ملی با بیش از 70 کشور.

امکان دریافت ویزای همراه یا الحاق خانواده متقاضی (همسر و فرزندان زیر 18 سال) دارید.

شخص بدون نیاز به شریک محلی اتریش، مالکیت ۱۰۰ درصد دارد.

شخص می تواند از برند یا مارک تجاری اروپایی برای شرکت خود استفاده نماید.

شخص برای سفر، تجارت و اقامت بلند مدت به تمامی قسمت های شنگن دسترسی دارد.

به راحتی می توان برای سفر به تمامی نقاط دنیا ویزا اخذ نمود.

در اتحادیه اروپا قوانین تجاری و گمرکی برای افراد بصورت آزاد می باشد.

متقاضی پس از مدت ۳ سال می تواند برای اقامت دائم درخواست دهد.

متقاضی پس از مدت ۵ سال از اخذ اقامت دائم می تواند برای پاسپورت درخواست نماید.

بررسی مزایای ثبت شرکت در اتریش

مراحل ثبت شرکت در اتریش

مرحله اول: برای ثبت شرکت در اتریش، شما باید نوع شرکتی را که مورد نظرتان است تعیین کنید.

 مرحله دوم: برای ثبت شرکت در اتریش، شما نیازمند به انتخاب یک نام تجاری هستید.

مرحله سوم: در این مرحله باید مدارک مورد نیاز را تهیه کنید.

مرحله چهارم: در این قسمت شما باید میزان سرمایه شرکت، نحوه تقسیم سهام بین شرکا و اعضای شرکت را تعیین و مشخص نمایید که این مورد در اساسنامه شرکت قید خواهد شد.

مرحله پنجم: برای شرکت مهر رسمی باید تهیه کنید.

مرحله ششم: اگر خودتان در کشور اتریش حضور ندارید و یا نمی توانید کار هارا به صورت حضوری انجام دهید، باید یک وکیل و یا نماینده قانونی برای انجام این امور معرفی کنید.

مراحل ثبت شرکت در کشور اتریش

شرایط ثبت شرکت در اتریش

مهم‌ترین شرط برای ثبت شرکت در اتریش داشتن یک برنامه منظم و برنامه‌ریزی شده است. بدین معنی که افراد باید برنامه خود را برای ثبت شرکت، به‌صورت یک نقشه واضح و کامل بیان نمایند. همه موارد از قبیل نوع شرکت، نوع فعالیت، تعداد شرکا، و به‌طور کلی یک چشم‌انداز از آینده شرکت، می‌بایست در نقشه و پلن قرار داده شوند.

افراد برای ثبت شرکت در اتریش باید به زبان آلمانی مسلط باشند. بنابراین لازم است که افراد مدرک آلمانی نشان‌دهنده تسلط به این زبان را ارائه دهند. مدرک زبان سطح متوسط (A2) و (B1) برای ثبت شرکت در این کشور کافی است.

داشتن تمکن‌مالی کافی نیز یکی دیگر از شرایط ثبت شرکت در اتریش می‌باشد. میزان سرمایه اولیه مورد نیاز برای ثبت شرکت، به نوع شرکت و فعالیت آن بستگی دارد. پذیرفتن پلن شرکت نیز منوط به ارائه گواهی تمکن مالی است. به عبارتی دیگر، ارائه پلن مناسب بدون نامه تمکن مالی، مورد قبول دولت اتریش نخواهد بود.

یکی دیگر از شرایط مهمی که البته پس از ثبت شرکت در اتریش باید به آن توجه کرد پرداخت منظم و سالیانه مالیات است. این مالیات 25 درصد سود سالانه شرکت را شامل می‌شود. بدین منظور افراد باید هر سال حدود 25 درصد از سود و درآمد سالانه خود را به دولت اتریش به عنوان مالیات پرداخت نمایند. لازم به ذکر است که این میزان مالیات، نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار بسیار کمتر می‌باشد.

افراد باید تحت نظر یک موسسه مهاجرتی حقوقی معتبر و کارآزموده برای ثبت شرکت در اتریش اقدام نمایند. در غیر این صورت احتمال عدم موفقیت بسیار بالا خواهد رفت. ناگفته نماند که ثبت شرکت در اتریش، حکم جواز کسب را دارد. افراد با دریافت چنین جوازی می‌توانند برای انواع کارهای تجاری اقدام کنند. مشاوران ما در هلدینگ رسام می‌توانند شما را در آماده‌سازی تمامی شرایط لازم، یاری نمایند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در اتریش

مدارک لازم برای ثبت شرکت در اتریش به این شرح است:

کپی از تمام صفحات پاسپورت متقاضی و همراهان خود.

ترجمه مدارک تحصیلی شخص متقاضی و سهامداران شرکت همراه با تایید سفارت آن که در محل سفارت اتریش واقع در تهران انجام می گیرد.

ترجمه عقد نامه برای متقاضیانی که متاهل هستند به همراه تایید سفارت.

ترجمه نامه عدم سو پیشینه کیفری (برای اشخاصی که در اتریش زندگی نمی‌کنند و یا کمتر از 5 سال است که در این کشور ساکن شده اند) همراه با تایید سفارت.

اجاره نامه و یا سند ملک مورد نظری که محل شرکت شما در آن قرار خواهد داشت.

مدارک هویتی (پاسپورت معتبر متقاضی و دیگر شرکای شرکت) به همراه کپی.

اساسنامه جهت ثبت شرکت.

نمونه های امضای اعضای شرکت، برای ثبت شرکت.

اجازه اقامت نامحدود برای متقاضیانی که خارج از اتحادیه اروپا هستند.

تأیید بیمه اجتماعی (باید در صندوق بیمه سلامت اتریش برای کارمندی که در هفته حداقل 20 ساعت کار می‌کند، ثبت نام کنید).

اثبات داشتن صلاحیت متقاضی (مثل گواهینامه صلاحیت، گواهی استادکاری یا گواهی تخصص و حرفه ای).

تعیین کردن حداقل یک سهامدار و حداقل یک مدیرعامل برای ثبت شرکت.

توافق نامه یا اعلامیه سهامداران (که باید محضری باشد).

بیزنس پلن یا طرح تجاری (از اصلی ترین موارد در ثبت شرکت).

مدارک جهت اثبات پرداخت سهم سرمایه اولیه هر فرد.

پرداخت کردن هزینه های ثبت شرکت در کشور اتریش.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت  Gmbh در کشور اتریش عبارتند از:

اساسنامه شرکت و تنظیم ان

گواهی مجوز تاسیس شرکت مذبور

پر کردن فرم ثبت شرکت در اتریش

طرح توجیهی اقتصادی

مشخصات شرکت مانند نام، موضوع و نوع فعالیت شرکت، میزان مبلغ سرمایه گذاری، تعیین مدیر عامل، تعداد سهامداران، میزان سهم سهامداران شرکت، ادرس شرکت

تعیین مدیر عامل، اعضای شرکت، حسابرس، مشاورین حقوقی و مالیاتی

سرمایه اولیه شرکت Gmbh مبلغ ۳۵۰۰۰ یورو  می باشد که باید حداقل مبلغ ۱۷۵۰۰ یورو در زمان تاسیس شرکت در حساب بانکی شرکت سپرده گردد. (این مبلغ بعد از تاسیس شرکت قابل برداشت دارد.)

گواهی عدم سو پیشینه

ترجمه گواهی عدم سو پیشینه

شناسنامه

ترجمه شناسنامه

پاسپورت

سيستم اقتصادی اتريش و ويژگی های مشاركت اجتماعی

سيستم اقتصادی اتريش بر پايه های زير استوار است:

ثبات سياسی

آزادی اجتماعی

هماهنگی بين سازمان های كارفرما و كارگری

امنيت استوار داخلی تطابق جامع با اقتصاد جهانی

در اتريش همكاری سازنده ای مابين گروه های مختلف مشترک المنافع و احزاب سياسی وجود دارد.

مشاركت اجتماعی در اتریش

مشاركت اجتماعی يكی از ويژگی های بارز اتريش می باشد و این مشارکت عملا در سياست های اقتصادی و اجتماعی كشور اعمال می گردد. كشور اتریش نمونه مشخص و خوبی از همكاری جامع و فراگير بين گروه های مشترک المنافع است.

اتحاديه اصناف اتريش OGB انجمنی است که افراد می توانند به صورت اختياری و داوطلبانه در آن عضو شوند. اتاق ها، نمايندگان قانونی مردم هستند كه با به عضويت درآوردن كارفرما و كارگر آنان را موظف به رعايت قوانين ويژه ای می نمايند.

به این مطلب امتیاز دهید.
[کل: 1 میانگین: 5]

به این مطلب امتیاز دهید.
[کل: 1 میانگین: 5]

تماس و مشاوره رایگان

فرم مشاوره رایگان مهاجرت

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

آخرین مقالات وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

× مشاوره آنلاین