اقامت اتریش از راه تمکن مالی (خود حمایتی)

اقامت اتریش از روش تمکن مالی (خود حمایتی) سریعترین روش اخذ اقامت این کشور و مهاجرت به اتریش می باشد. کشور اتریش یکی از باثبات‌ترین و بارونق‌ترین کشورها در حوزه اقتصادی قاره اروپا می‌باشد. در سال 2020، این کشور رتبه چهاردهم را از نظر میزان تولید ناخالص ملی داشته است. مردم این کشور نیز در رتبه دهم شادترین مردم جهان قرار دارند. یک متقاضی اقامت تمکن مالی اتریش می‌تواند به سادگی با ارائه اسنادی که نشان می‌دهند وی از لحاظ مالی، مستقل است، اقامت خود حمایتی کشور اتریش را به‌دست آورد. البته در این میان باید یک نکته مهم را در نظر بگیرید: برای این شیوه اقامت خود حمایتی اتریش، نیاز به سرمایه گذاری نیست. در ادامه، درباره اقامت اتریش از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی یا تنعم مالی و اصطلاحات آن، ویژگی‌ها و شرایط اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی و همچنین بسیاری از مسائل دیگر مرتبط، مطالبی را خدمت شما عرضه خواهیم کرد.

نام و نام خانوادگی *
این فیلد را پر کنید
شماره موبایل *
این فیلد را پر کنید
  1. هلدینگ رسام
  2. وبلاگ
  3. اقامت اتریش از راه تمکن مالی (خود حمایتی)

اقامت اتریش از راه تمکن مالی

با توجه به استقبال افراد و خانواده ها از این روش اقامت از راه تمکن مالی، افراد بایستی زمان مناسب جهت آماده سازی مدارک مورد نیاز روش تمکن مالی را در نظر داشته و در زمان مناسب جهت تشکیل پرونده خود با هلدینگ رسام تماس بگیرند. لازم به ذکر است کارشناسان هلدینگ رسام با توجه به داشتن تجارب و پرونده های مشابه در اقامت تمکن مالی اتریش، جهت ارائه مشاوره در این خصوص آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان محترم می باشد.

اقامت خود حمایتی اتریش

اقامت خود حمایتی اتریش بیشتر انتخاب افرادی است که از یک درآمد مشخص برخوردار هستند و می‌خواهند در کشور اتریش زندگی کنند. کشور اتریش یکی از کشورهای دارای استانداردهای بالای رفاهی و امنیتی و شاخص‌های برتر اقتصادی و محیط‌زیستی است. کشور اتریش همچنین در زمینه زیرساخت‌های انرژی پایدار، جزء کشورهای پیشگام در جهان به‌شمار می‌رود. به‌همین دلیل جای تعجب ندارد که افراد بسیاری برای گرفتن اقامت کشور اتریش اقدام کنند. البته توجه داشته باشید که در روش اقامت خود حمایتی، متقاضی اجازه کار برای دیگران در کشور اتریش را ندارد.

اقامت خود حمایتی اتریش برای ایرانیان

کشور اتریش جزء زیباترین کشورهای دنیا است که میزان امنیت بالایی داشته و عضو شدن در اتحادیه اروپا و وارد شدن در پیمان شنگن، باعث رشد و پیشرفت بیش از پیش در کشور اتریش گردید. وجود مقر سازمان ملل در شهر وین، پایتخت کشور اتریش، پیشرفت صنایع پتروشیمی بزرگ در این کشور، داشتن مرز مشترک با کشور آلمان، کشور اتریش را در لیست کشورهای پیشرفته و  دارای قدرت اروپای مرکزی وارد کرده است. به همین دلیل کشور اتریش یکی از انتخاب های ایرانیان جهت مهاجرت به اروپا می باشد. خرید ملک در اتریش برای ایرانیان و اتباع ایرانی ممکن می باشد ولی با این وجود دریافت اقامت اتریش، از راه خرید ملک در اتریش امکان پذیر نمی باشد. با توجه به زیبایی کشور اتریش و جاذبه های توریستی موجود در این کشور و تعداد متقضی بسیار زیاد برای دریافت اقامت کشور اتریش، یکی از انواع پذیرش های اقامتی کشور اتریش، اقامت تمکن مالی یا خود حمایتی می باشد که  برای ورود به اتحادیه اروپا و کشورهای عضو شینگن از طریق سفارت کشور اتریش در تهران برای افراد و خانواده هایی که تمکن مالی خود را ثابت کنند صادر می شود. همچنین متقضی با اقدام جهت اخذ ویزای تمکن مالی اتریش یا (خود حمایتی) امکان تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم اروپا را نیزخواهد داشت.

قبل از هر سخنی دربار اقامت اتریش از طریق تمکن مالی لازم است با فرهنگ واژگان به‌کار برده‌شده در این نوع اقامت آشنا شویم.

تمکن مالی

تمکن مالی، اصطلاحی که در میان ایرانی‌ها، چه به غلط و چه درست باب شده، به این معنی است که شما باید از نظر مالی آن‌قدر استطاعت داشته باشید که بتوانید از عهده مخارج خود و خانواده خود در یک کشور دیگر مانند اتریش برآیید. این استطاعت می‌تواند هم دارایی‌های منقول را شامل شود و هم دارایی‌های غیرمنقول. یک اصطلاح رایج دیگر، واژه خودحمایتی است که همین معنی را می‌دهد. یک اصطلاح رایج دیگر، واژه تنعم مالی است که همین معنی را می‌دهد.

در موضوع درخواست برای اقامت اتریش از طریق تمکن مالی باید هم یک سپرده بانکی در یک بانک معتبر داشته باشید و هم درآمدهای ماهیانه، که بتوانید با آن در کشور اتریش زندگی کنید. مجموع این دو، تمکن مالی شما را می‌سازند. در بخش شرایط اقامت اتریش از طریق تمکن مالی در مورد میزان تمکن مالی صحبت خواهیم کرد.

 

این مطلب را از دست ندهید

اقامت تمکن مالی فرانسه

شرایط اقامت اتریش از طریق تمکن مالی

اولین شرط برای گرفتن اقامت اتریش از طریق تمکن مالی این است که تمکن مالی متقاضی و خانواده او از طریق اسنادی که نشان‌دهنده استطاعت مالی آنها هستند، ثابت شود. این اسناد می‌توانند سند موجودی حساب بانکی یک فرد در کشور خود یا یک کشور دیگر به جز اتریش باشد.

اگر متقاضی اقامت اتریش از طریق تمکن مالی در کشور خود یا یک کشور دیگر، صاحب ملک می‌باشد، لازم است که وی از این املاک درآمد داشته باشد. به بیان دیگر، این دارایی‌ها باید به اجاره داده شوند و درآمد حاصله از آنها می‌تواند به عنوان یکی از اسناد اثبات تمکن مالی در پرونده درج شود.

همچنین سود حاصل از بورس، سهام شرکت یا کارخانه‌جات، اوراق قرضه و… نیز جزء اسناد اثبات تمکن مالی برای اقامت اتریش از طریق تمکن مالی به‌حساب می‌آیند.

حقوق بازنشستگی و مستمری ماهانه نیز می‌تواند جزء اسناد اثبات تمکن مالی در پرونده قرار بگیرند.

میزان درآمد ماهانیه

به‌طور کلی، میزان درآمد ماهیانه فرد متقاضی اقامت اتریش از طریق تمکن مالی بعد از کسر مالیات در سال 2022 برای یک نفر باید حداقل 2060 یورو در ماه باشد. میزان درآمد ماهیانه برای هر زوج 3251 یورو در ماه می باشد و به ازای هر فرزند 318 یورو به مبلغ 3251 اضافه می گردد.

میزان سپرده بانکی

فرد مجرد متقاضی اقامت اتریش از طریق تمکن مالی باید دارای یک حساب سپرده بانکی با موجودی معادل حداقل 24720 یورو باشد. میزان سپرده بانکی  برای هر زوج 39012 یورو می یاشد و به ازای هر فرزند 3816 یورو به مبلغ 39012 اضافه می گردد. سند اصلی که برای اثبات تمکن مالی فرد و اعضای خانواده او عرضه می‌شود، سند موجودی سه ماهه این حساب‌ها است. امکان برداشت از این حساب‌ها بعد از دریافت اقامت وجود دارد.

شرایط زبان

متقاضی اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی باید ثابت کند که به زبان آلمانی، حداقل در سطح A1 آشنایی دارد. ساده‌ترین و محبوب‌ترین راه برای این کار، ارائه مدرک زبان مؤسسه آموزش زبان آلمانی گوته یا ÖSD است.

متقاضی بعد از دریافت مجوز اقامت، باید سندی را امضا کند که در آن تعهد می‌دهد، طی مدت اقامت خود، زبان آلمانی خود را بهتر خواهد کرد. به بیان دیگر، شما در هرصورت چه قبل و چه بعد از دریافت مجوز اقامت، باید زبان آلمانی را بیاموزید. همچنین مدرک زبان آلمانی A2   در زمان تمدید مجوز اقامت اتریش از طریق تمکن مالی در پایان سال اول  باید عرضه شود.

بیمه

متقاضی اقامت اتریش از طریق تمکن مالی باید یک بیمه‌نامه معتبر که همه موارد را شامل شود از یک شرکت بیمه اتریشی (یا بین‌المللی) خریداری کند.

خرید یا اجاره ملک

یکی دیگر از شرایط مهم درخواست برای اقامت اتریش از طریق تمکن مالی خرید یا اجاره یک ملک مسکونی در کشور اتریش است. ملک مسکونی که اجاره می‌شود، باید در زمین فدرال کشور اتریش قرار داشته‌باشد. فرزندان دختر و پسر باید دارای اتاق جداگانه در ملک مزبور باشند. مساحت خانه نیز باید با شرایط مسکن تعیین‌شده توسط دولت اتریش مطابقت داشته‌باشد. همچنین هر ایالت، مقیاس‌های مختص به خود را دارد.

تمدید اقامت

امکان تمدید مجوز اقامت اتریش از طریق تمکن مالی وجود دارد. تمدید مجوز اقامتی، اول برای یک سال و سپس برای سه سال انجام می‌گردد. درصورتی که شما، شش ماه و یک روز از هر سال را در کشور اتریش زندگی کرده باشید، بعد از 5 سال می‌توانید درخواست اقامت دائم بدهید. 

برای اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی داشتن سابقه شغلی و مدرک تحصیلی دانشگاهی و حتی دیپلم ضروری نیست.

ویزای خود حمایتی اتریش

یک نکته مهم برای اخذ ویزای اتریش از طریق تمکن مالی این است که اگر ویزای شنگن دارید، این ویزا برای این نوع اقامت مناسب نیست. به عبارتی دیگر، حتی با وجود داشتن ویزای شنگن، باید مدارک خود را در کنسولگری کشور خودتان ثبت کنید.

ارائه مدارک کامل و درست اهمیت زیادی دارد. پیش‌نیاز‌ها و شرایط عمومی برای اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی تغییر نمی‌کنند.

بعد از گرفتن سهمیه و تائید مدارک، مجوز اقامت برای شما صادر خواهدشد. شما می‌توانید بعد از دریافت مجوز اقامت برای گرفتن ویزای D کشور اتریش اقدام نمایید.

دیگران می خوانند: اقامت تمکن مالی یونان

گواهی تمکن مالی سفارت اتریش

گواهی تمکن مالی یکی از مدارک مهمی است که باید به سفارت اتریش تحویل دهید. در بخش شرایط اقامت اتریش از طریق تمکن مالی درمورد مقدار سرمایه و درآمدهای جاری که شما را یک فرد دارای استطاعت برای استفاده از این روش اقامتی معرفی می‌کند، صحبت کردیم.

حساب جاری که برای آن گواهی تمکن مالی می‌گیرید، باید در یکی از بانک‌های کشور خودتان یا کشور دیگری که از آنجا درخواست اقامت می‌دهید، بازشده باشد. توجه داشته باشید که برخی بانک‌ها موردقبول و تائید کشور اتریش نیستند. قبل از هرگونه اقدامی، لازم است در این باره، اطلاعات کافی کسب کنید. مشاوران هلدینگ رسام شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

قوانین و شرایط جدید اقامت تمکن مالی کشور اتریش سال 2022

روش تمکن مالی یکی از آسان‌ترین و بی دردسرترین روش های مهاجرتی مناسب برای خانواده ها و افراد دارای توانایی مالی می باشد. بر طبق قوانین سال 2022 اتریش این روش همچنان جزء روش های مهاجرتی این کشور می باشد و امسال هم مانند سنوات گذشته ثبت نام و اعلام درخواست پذیرفته می شود و افراد می توانند مدارک خود را به سفارت کشور اتریش در کشور خودشان تحویل نمایند.

اقامت و مهاجرت از روش تمکن مالی (خود حمایتی) امروزه یکی از مطلوب­ ترین و آسانترین روش‌های مهاجرتی در سراسر جهان می‌­باشد. افرادی که علاقه‌مند به اخذ اقامت از روش تمکن مالی (خود حمایتی) کشور زیبای اتریش هستند، ­بایستی مبلغی حدود 20 تا 30 هزار یورو در حساب خود داشته باشند. علاده بر این مبلغ برای مهاجرت از روش تمکن مالی (خود حمایتی) اتریش بایستی اثبات کنند که دارای درآمدی ثابت تقریباً حدود ماهی 2 تا 3 هزار یورو می‌­باشند. این مبالغ بستگی به تعداد اعضای خانواده دارد. اقامت ابتدایی بصورت یکساله می‌باشد. بعد از گذشت یکسال، دوباره یکساله تمدید می‌گردد. بعد اقامت سه ساله اخذ خواهید نمود. در مجموع بعد از گذشت پنج سال اقامت دائم به شما تعلق می‌گیرد. بعد از یک سال از دریافت اقامت دائم، شما می‌توانید درخواست پاسپورت نمایید. در این روش نیازی به سرمایه‌گذاری نمی‌باشد، نیازی به تاسیس شرکت ندارید، نیازی نیست که مالیات بپردازید، نیازی نیست که بیمه‌های گران­ قیمت داشته باشید. از تمام حقوق اقامتی نظیر تحصیل رایگان برای فرزندان بهره­ مند می‌­شوید. این روش اخذ اقامت هزینه های زیادی نخواهید داشت. تنها هزینه‌ه­ایی که بایستی برای این کار پرداخت نمایید، بار اول است. صرف نظر از این هزینه، هزینه­ های دیگری نخواهید داشت و به آسانی اقامت را دریافت می­‌کنید.

مطالب مرتبط: اقامت تمکن مالی اسپانیا

مزایای اقامت اتریش از طریق تمکن مالی

کسب اقامت اتریش از طریق تمکن مالی یا خودحمایتی به شما و خانواده شما این امکان را می‌دهد که از خدمات درمانی و اجتماعی بسیار باکیفیت این کشور بهره‌مند شوید. همچنین، فرزندان شما می‌توانند در بهترین مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌های اروپایی رایگان تحصیل کنند. علاوه بر این مزایا، داشتن اقامت اتریش از طریق تمکن مالی به شما این اجازه را می‌دهد که بدون ویزا به کشورهای منطقه شنگن مسافرت کنید.

سایر مزایای اقامت اتریش از طریق تمکن مالی عبارت هستند از:

امکان افتتاح حساب بانکی در بانک های معتبر اروپایی
دارنده این نوع از اقامت می تواند در کلیه بانک های معتبر اروپایی حساب باز کرده و جابجایی و نقل و انتقالات مالی خود را به راحتی انجام دهد.

امکان دریافت اقامت دائم
با دریافت اقامت از نوع تمکن مالی و پس از گذشت 5 سال، فرد مقیم و افراد وابسته می توانند درخواست اقامت دائم خود را به دولت اتریش ارائه نمایند.

امکان دریافت پاسپورت
اقامت تمکن مالی از انواع اقامتی محسوب می شود که فرد پس از گذشت یک سال از دریافت اقامت دائم می تواند به منظور دریافت شهروندی و پاسپورت کشور اتریش درخواست نماید و در مدت زمانی حدود 6-7 سال از شروع اقامت موقت، مجوز شهروندی اتریش را دریافت نماید.

سریعترین و ساده ترین روش اخذ اقامت در اتحادیه اروپا
اقامت تمکن مالی برای افرادی که در ایران از رفاه نسبی برخوردار باشند، سریعترین و مطمئن ترین راه می باشد که در نهایت به دریافت اجازه شهروندی نیز منجر می گردد.

تحصیلات رایگان در دانشگاه های معتبر اروپایی
امکان تحصیل رایگان در مدارس، کالج ها و دانشگاه های معتبر اروپا برای شخص متقاضی و خانواده وابسته او میسر می باشد.

سهولت در تمدید اقامت
اقامت تمکن مالی در مرحله اول برای یک سال صادر می گردد و در شروع سال دوم با درخواست متقضی مجدد برای یک سال تمدید می گردد که اداره اقامت اتریش برای این تمدید هزینه مازادی از شخص دریافت نمی کند.

عدم نیاز به هیچ گونه سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت در اتحادیه اروپا
اخذ و تمدید اقامت تمکن مالی نیازی به هیچ گونه سرمایه گذاری، ثبت شرکت و پرداخت مالیات ندارد.

بهره مندی از تمام امکانات شهروندی در اتحادیه اروپا
کلیه امکانات شهروندی برای زندگی در اتحادیه اروپا و کشورهای شینگن برای شخص دارنده اقامت تمکن مالی لحاظ گردیده است.

امکان استفاده از بیمه های پزشکی و درمانی معتبر در اروپا
دارندگان اقامت خود حمایتی اتریش می توانند از کلیه امکانات و بیمه های پزشکی و درمانی این کشور مانند همه شهروندان استفاده نمایند.

عدم محدودیت سنی
این نوع از اقامت از معدود روش های اقامتی است که محدودیت سنی ندارد و کلیه افراد در صورت داشتن شرایط اثبات تمکن می توانند برای اخذ این نوع از اقامت اقدام نمایند.

امکان رفت و آمد آزادانه و زندگی در کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن
با دریافت این نوع از اقامت امکان مسافرت و زندگی در کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن برای افراد میسر می گردد.

امکان خرید ملک و وسیله نقلیه در کلیه کشورهای عضو پیمان شینگن

در این روش نیازی به سرمایه‌گذاری نیست.

امکان گرفتن اقامت برای تمام اعضای خانواده وجود دارد.

نیازی به حضور مستمر در کشور اتریش برای تمدید اقامت نیست.

با این همه، کسانی که می‌خواهند اقامت خود را تمدید کنند، باید دست‌کم در یک سال، 183 روز آن را که معادل شش ماه و سه روز است را در کشور اتریش حضور داشته‌باشند.

امکان درخواست برای اقامت دائم بعد از پنج سال زندگی در اتریش فراهم است.

امکان درخواست پاسپورت اتریش بعد از شش سال وجود دارد.

توجه داشته باشید که حضور مستمر متقاضی در کشور اتریش، برای گرفتن پاسپورت این کشور الزامی است. اقامت دائم با گرفتن پاسپورت فرق دارد.

مدارک لازم جهت اقامت اتریش از طریق تمکن مالی

برای شروع پروسه درخواست اقامت اتریش از طریق تمکن مالی اول باید مدارک خواسته‌شده را با دقت آماده کنید. این مدارک عبارت هستند از:

پاسپورت معتبر

مدارک هویتی شامل شناسنامه که باید به زبان آلمانی ترجمه شود

گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

سند ازدواج، سند فوت همسر، سند طلاق (در صورت وجود). (توجه داشته باشید که هرکدام از این مدارک را، باید توسط یک مترجم رسمی دادگستری به زبان آلمانی ترجمه کنید).

اسناد مربوط به درآمدهای جاری که شامل برگه حقوقی (بازنشستگی)، سود سهام، اجاره املاک و… می‌شود.

سند ملکی که در اتریش دارید یا اجاره نامه خانه‌ای که در این کشور اجاره کرده‌اید.

یک بیمه‌نامه معتبر همه‌جانبه

مدرک زبان آلمانی سطح A1 به بالا

شناسنامه همه اعضای خانواده

پاسپورت معتبر با حداقل اعتبار دو ساله

دو قطعه عکس جدید همه اعضای خانواده

گواهی تمکن مالی از بانک، اسناد مالکیت، صورتحساب سپرده های بانکی و سهام و مدارک ثابت کننده درآمد شخص

مدارک تحصیلی و کاری متقاضی و خانواده وابسته

کلیه مدارک به زبان فارسی پیش از ارائه به سفارت اتریش در ایران بایستی ترجمه و تأیید گردند. بهتر است کار ثبت مدارک خود را به موسسه مهاجرتی هلدینگ رسام که در این امر تخصص دارند، بسپارید. توجه داشته باشید که کوچک‌ترین نقص در مدارک، شانس شما را برای گرفتن اقامت اتریش از طریق تمکن مالی از بین خواهد برد.

 

جمع‌بندی

اقامت اتریش از طریق تمکن مالی یکی از روش‌های مناسب مهاجرت به اتریش برای افرادی است که از استطاعت مالی خوبی برخوردار هستند. اگر سرمایه خوبی پس‌انداز کرده‌اید (24000 یورو به بالا) و درآمد ماهیانه مناسبی دارید (2000 یورو به بالا)، کشور اتریش مقصد خوبی برای زندگی کردن می‌باشد. در این روش، ارائه صحیح و به‌موقع مدارک از اهمیت زیادی برخوردار است. با گرفتن اقامت اتریش از طریق تمکن مالی شما اجازه کار کردن برای خود، در این کشور را دارید. می‌توانید با خرید ملک و اجاره آن یا سرمایه‌گذاری در بازارهای بورس کشوری و بین‌المللی درآمد جاری خود را افزایش دهید.

دریافت اقامت اتریش از طریق تمکن مالی یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی است. بنابراین انجام صحیح مراحل آن، از اهمیت زیادی برخودار می‌باشد. شما با مراجعه به مشاوران خبره هلدینگ رسام می‌توانید تمامی این مراحل را به‌درستی و با خیالی آسوده و مطمئن طی نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید.
[کل: 2 میانگین: 5]

تماس و مشاوره رایگان

فرم مشاوره رایگان مهاجرت

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

آخرین مقالات وبلاگ

37 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • محمود آسوده
    26 ژانویه 2019 3:12 ب.ظ

    با سلام مدارك فوق الذكر جهت اخذ اقامت اتريش از طريق تمكن مالي بايد قبل از مصاحبه ارائه گردند يا بعد از مصاحبه

    پاسخ
    • با سلام،
      مدارک مورد نیاز با توجه به نظر مشاور و وکیل ما آماده، ترجمه و به تأیید سفارت میرسد و در زمان مصاحبه تحویل می گردد.

      پاسخ
      • مدیریت تایید دیدگاه ها
        8 فوریه 2023 12:34 ب.ظ

        با سلام
        لطفا با شماره تماس های دفتر تهران هلدینگ رسام تماس بگیرید.
        021-88566803-6

        پاسخ
  • حامد اسلامی
    30 می 2021 12:11 ق.ظ

    با عرض سلام آیا با مبلغ 1 میلیارد در بانک و سند خانه ای که دارم به ارزش حدود 2.5 میلیارد و مغازه ای که 3 دانگ به نام من میباشد حدود 5 میلیارد میشود برای تمکن مالی فرانسه اقدام کرد

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      1 ژوئن 2021 3:10 ب.ظ

      باسلام، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

      پاسخ
  • علی رمضانخانی
    22 جولای 2021 10:17 ق.ظ

    با سلام
    هزینه اخذ اقامت اتریش تمکن مالی ؟
    جهت تمدید کارت اقامت تا اخذ دایم و پاسپورت شرط حضور تو هر سال دارد ؟

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      7 دسامبر 2021 12:56 ب.ظ

      بله دوست عزیز، در کشور اتریش شما شرط حضور 6 ماه در سال به صورت ناپیوسته دارید.

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر برای ویزا سرمایه گذاری چطور میتوانم مشاوره بگیرم؟

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      7 دسامبر 2021 12:42 ب.ظ

      درود دوست عزیز، روش های سرمایه گذاری و تجاری در امور مهاجرتی به مشاوره دقیق احتیاج دارند، لطفا با دفتر تهران هلدینگ رسام تماس بگیرید.

      پاسخ
  • با سلام برای امسال امکان آماده شدن مدارک برای اقدام از طریق تمکن مالی اتریش هست؟

    پاسخ
  • شهرام محمدي
    28 اکتبر 2021 11:43 ق.ظ

    *****

    پاسخ
  • سپیده دارابی
    1 می 2022 3:44 ب.ظ

    سلام خسته نباشید از طریق تمکن مالی اقامت اتریش بخوایم بگیرم اگر فردمجرد باشه لازم به سند ازدواج و …نیست دیگه درسته؟

    پاسخ
  • سپیده دارابی
    1 می 2022 4:08 ب.ظ

    سلام و خسته نباشید. اگر دارمد مشخص داشته باشیم اقامت در اتریش رو از طریق حمایتی خود اتریش میتونیم بگیریم چیز دیگه لازم نیست؟

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      10 می 2022 1:51 ب.ظ

      سلام، لطفا برای بررسی شرایط خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

      پاسخ
  • ساجده خانمحمدی
    3 می 2022 1:18 ب.ظ

    سلام و دورد نحوه گرفتن اقامت حمایتی خود اتریش به چه شکل هست و چطوری میتونیم این کار انجام بدیم چه مراحلی باید بگزرونیم؟

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      5 می 2022 11:42 ق.ظ

      سلام، کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره با شما در تماس خواهند بود.

      پاسخ
  • ارینا ایبکی
    5 می 2022 3:26 ب.ظ

    سلام من شرایط مالی برای گرفتن اقامت اتریش از راه تمکن مالی رو دارم کی میتونم مدارکم رو بیارم جهت مشاوره با موسسه شما

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      10 می 2022 1:36 ب.ظ

      سلام، کارشناسان ما در دفتر تهران روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17 و پمجشنبه ها تا 13 پذیرای حضور شما هستند

      پاسخ
  • منا کوچکی
    7 می 2022 11:59 ق.ظ

    اقامت از راه تمکن مالی فقط برای یک سال هستش؟یعنی باید تمدید بشه این قسمت متوجه نشدم

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      10 می 2022 12:57 ب.ظ

      بله، بعد از یک سال اقامت تمدید می شود و بعد از 5 سال می توان برای دریافت اقامت دائم اقدام نمود

      پاسخ
  • ملیحه صابری
    9 می 2022 10:21 ق.ظ

    سلام اگر اقامت خود حمایتی اتریش رو بگیریم دیگه داخل کشور اتریش نمیتونیم کار کنیم درسته؟باید بیزینس خودمون اونجا داشته باشیم

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      9 می 2022 1:21 ب.ظ

      بله، اما با دریافت اقامت دائم امکان فعالیت شغلی برای کارفرمایان دیگر را نیز خواهید داشت.

      پاسخ
  • مهدی خزرایی
    11 می 2022 11:18 ق.ظ

    مقاله مفید بود از نظر مالی چقد باید تامین باشیم که بتونیم از طریق تمکن مالی به اتریش بریم

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      16 می 2022 11:52 ق.ظ

      درود، کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره با شما در تماس خواهند بود.

      پاسخ
  • محبوبه صدرایی
    13 می 2022 12:00 ب.ظ

    سلام خسته نباشید ما با خانواده از طریق تمکن مالی میخوایم به اتریش مهاجرت کنیم از نظر مالی هم مشکل وجود نداره اولین قدم چیه چه اقدامی کنیم

    پاسخ
    • مدیریت تایید دیدگاه ها
      16 می 2022 11:35 ق.ظ

      سلام، کارشناسان ما برای ارائه مشاوره با شما در تماس خواهند بود.

      پاسخ
  • عمران عدلی
    15 می 2022 3:06 ب.ظ

    اقامت گرفتن و مهاجرت کردن از راه تمکن مالی به اتریش راحت ترینه و شرایط خوبی داره ماام از این راه اقدام کردیم

    پاسخ
  • سمیه بخشی
    27 می 2022 12:56 ب.ظ

    سلام اتریش خیلی کشور خوبیه کسایی که استطاعت مالی دارن حتما از این فرصت تمکن مالی استفاده کنن

    پاسخ
  • جاهدی مصطفی
    29 می 2022 1:00 ب.ظ

    سلام خسته نباشید میخااستم بدونم که ما خانوادگی میتونیم اقدام کنیم برای گرفتن ویزا خود حمایتی اتریش

    پاسخ
  • بهنام فرشادجو
    31 می 2022 12:09 ب.ظ

    سلام مرسی از مشاوره هاتون هلدینگ رسام یکی از بهترین موسسه هاس من بردارم از طریق موسسه شما ویزا اتریش رو گرفت

    پاسخ
  • Rasam Holding is the best

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

× مشاوره آنلاین